دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان:

کلاس اخلاق اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با حضور نماینده ولی فقیه در استان برگزار می شود

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان سیستان و بلوچستان گفت: کلاس اخلاق ویژه اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با حضور نماینده ولی فقیه در استان به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۱۸۸۹۸
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، محسن اکبری، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان سیستان و بلوچستان در جمع اعضای این ستاد با تبریک آغاز ماه مبارک رمضان گفت: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت در راستای تبیین صحیح ارزش‌های دینی در جامعه به ویژه در میان نسل جوان است چرا که بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی در این ماه بزرگ کاهش می‌یابد و باید از این ماه مبارک در مسیر هدایت جوانان بهره‌مند شد.

وی افزود: تقوا و پرهیزکاری یکی از بهترین موجبات کمال  بوده و یکی از مصادیق تقوا همین روزه گرفتن است که صبر است، صبر در مقابل تشنگی و گرسنگی، صبر و استقامت دربرابر سختی‌ها و صبر و استقامت دربرابر گناهان و معاصی است.

اکبری بیان کرد: سال گذشته برنامه‌ای را آغاز کردیم که علاوه بر مرکز استان جلسات ستاد را در شهرستان‌های استان هم اجرا کرده و در سال جدید همین روال را ادامه می‌دهیم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: با برگزاری جلسه ستاد‌های امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان‌ها در واقع مشکلات ستاد‌های شهرستانی بررسی و ستاد استان بنا بر ضرورت از این ستاد‌ها پشتیبانی و حمایت می‌کند.

وی بیان کرد: شورا‌های امر به معروف و نهی از منکر طوایف و قبایل یک اقدام مثبت و کار جدیدی است که در سال جاری به دلیل جلو گیری از منکرات در طوایف و گسترش معروفات راه اندازی خواهد شد.

این مسئول به اقدامت سازنده در زمینه امر به معروف و نهی از منکر در ستاد استان اشاره و تصریح کرد: کلاس اخلاق ویژه اعضای ستاد مانند سال گذشته چهارشنبه‌ها با حضور رئیس ستاد و نماینده، ولی فقیه در استان برگزار خواهد شد.

اکبری اظهار داشت: فعال کردن گروه‌های امر به معروف و نهی از منکر اهل سنت در مساجد حاشیه شهر زاهدان، راه اندازی گروه طلایه داران و یاوران در قشر‌های دانشجویی و دانش آموزی و مساجد را از اهم برنامه‌های در دست اجرا در سال جاری برشمرد.
ارسال نظرات