مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه اراک:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: ماه رمضان، ماه تقرب انسان به سوی پرودگار متعال برای رهایی از چاه ظلمت به سوی نور است.
کد خبر: ۹۰۱۸۸۸۸
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام ماشاءالله عبدی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک در کلاس‌ آموزش قرآن ویژه ماه مبارک رمضان در جمع نیروهای پایور و وظیفه این ناحیه ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان گفت: ماه رمضان یک فرصت استثنایی برای انس با قرآن کریم و ارتباط با خدای متعال است.

وی افزود: در ماه شریف رمضان خواندن حتی یک آیه از آیات قرآن کریم ثواب ختم کل قرآن را در بر خواهد داشت؛ حتی خواب انسان در این ماه جزو عبادات محسوب می شود پس نبایستی غفلت کنیم و باید نهایت بهره‌برداری از ساعات و لحظات این ماه داشته باشیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک با اشاره به برکات ماه رمضان بخصوص فضیلت‌ شب‌های قدر بیان کرد: این ماه، ماه تقرب انسان به سوی پرودگار متعال برای رهایی از چاه ظلمت به سوی نور است.

حجت‌الاسلام عبدی تاکید کرد: فضیلت شب قدر به اندازه‌ هزار ماه دیگر سال است و در طول سال هیچ شبی از نظر قدر و فضیلت، با آن هم‌اندازه نیست و هر کس از شب قدر محروم شود، از تمامی خیرات بی نصیب شده است.

وی خاطرنشان کرد: انسان باید بخواهد خداوند او را در مسیر و راه پیامبر استوار بگرداند و بتواند در این مسیر طی راه کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات