سرپرست کمیته امداد ساوه گفت: 109 نوعروس تحت حمایت کمیته امداد شهرستان ساوه راهی خانه بخت شدند.
کد خبر: ۹۰۱۸۸۸۶
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ ناصر زمردی سرپرست کمیته امداد شهرستان ساوه با اشاره به عملکرد این نهاد حمایتی در زمینه ترویج فرهنگ ازدواج آسان گفت: کمک به ازدواج جوانان و همچنین ترویج فرهنگ ازدواج آسان می‌تواند در پایداری زندگی زوج‌های جوان و کاهش آسیب‌های اجتماعی تأثیرگذار باشد.

وی افزود: بالا رفتن سن ازدواج و معضل طلاق از مشکلات اساسی جامعه است که حل این مشکلات نیازمند همکاری و مساعدت همه بخش‌ها است.

سرپرست کمیته امداد شهرستان ساوه تصریح کرد: 109 نوعروس تحت حمایت کمیته امداد شهرستان ساوه با دریافت 296 میلیون تومان کمک‌هزینه، زندگی مشترک خود را آغاز و راهی خانه بخت شدند.

زمردی با اشاره به اینکه همکاری مؤثر کمیته امداد و خیریه‌ها در امدادرسانی به محرومان و حل مشکلات ازدواج جوانان مؤثر است، گفت: اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت، کمک هدیه ازدواج به فرزندان مددجو و برگزاری دوره‌های آموزشی از اقدامات انجام‌شده توسط این نهاد در سال گذشته بوده است.

وی خاطرنشان کرد: خیران و نیکوکاران می‌توانند برای مشارکت در تأمین جهیزیه نوعروسان با ستاد جهیزیه کمیته امداد مستقر در شهرستان همکاری کرده و در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات