فرمانده انتظامي استان زنجان:

تمسك به قرآن بهترين راه مصون ماندن از آسيب هاي اجتماعي

سردارعلي آزادي در مراسم جشن فارغ التحصيلي پيش دبستاني شكوفه هاي بهاري دارالقرآن كريم امام خامنه ای(مدظله العالي) فرماندهي انتظامي استان گفت: اولین بار است که در سطح كشور براي نونهالان و كودكان عزيز برنامه هايي در اين سطح اجرا مي شود.
کد خبر: ۹۰۱۸۸۸۰
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، سردار علي آزادي با بیان اينكه عمل به آموزه هاي قرآني موجب امنيت و آرامش در جامعه مي شود، گفت : تمسك به قرآن و ائمه اطهار(ع) بهترين راه براي مصون ماندن فرزندان از آسيب هاي اجتماعي است.

وي با بیان اينكه ما در عصري زندگي مي كنيم كه به عنوان عصر اطلاعات و ارتباطات است، تصريح كرد: در اين عصر، دشمنان سعي دارند هجمه هاي زيادي را از طريق فضاي مجازي به فرزندان ما وارد كنند كه تمسك به قرآن كريم و ائمه اطهار (ع) بهترين راه براي محفوظ ماندن از اين خطرات است.

فرمانده انتظامي استان زنجان با اشاره به اينكه دارالقرآن كريم امام خامنه اي(مدظله العالي) فرماندهي انتظامي استان زنجان، در سطح كشور و استان جزء مراكز نمونه است، عنوان کرد: والدين بايد فرزندان خود را به چنين مراكزي سوق دهند تا فرزندان آن ها با تمسك به قرآن و اهل‌بيت(ع) از خطرات احتمالي در امان باشند.

سردار آزادي با بیان اينكه دشمنان مي خواهند که ما جامعه اي بدون نظم و امنيت داشته باشيم، افزود: با اجراي برنامه هاي قرآني هم نظم و انضباط را به كودكان آموزش مي دهيد و هم در راستاي حفظ تعاليم اسلام و موازين شرعي، پيشقدم خواهيد بود.

فرمانده انتظامي استان زنجان با تاكيد بر اينكه دشمنان براي كشور ما امنيت، اقتدار، عزت و استقلال نمي خواهند، متذکر شد: آنها مي خواهند ما زير چتر استكبار برویم؛ ولي ما بايد براي امنيت و عزت خودمان دفاع كنيم و خواري بر چشم دشمنان باشیم.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار