خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج سازندگی قزوین با بیان اینکه باید از تمام ظرفیت‌های کشور برای پاسداشت ارزش‌های دفاع مقدس و معرفی شهدا به عنوان الگوهای ایثار و مقاومت استفاده کرد، افزود: بزرگداشت شهدای جهاد سازندگی می‌تواند روح خدمت به مردم را در جامعه احیا کند.
کد خبر: ۹۰۱۸۸۵۷
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حمیدرضا اله‌بداشتی، رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین، در جلسه کمیته پشتیبانی و مهندسی-رزمی جنگ جهاد سازندگی استان قزوین ویژه کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید استان که در سازمان جهاد کشاورزی برگزار شد، با اشاره به لزوم تکریم و پاسداشت شهدا، اظهار کرد: بزرگداشت شهدای مظلوم جهاد سازندگی می‌تواند روح خدمت به مردم را در جامعه احیا کند.
وی عنوان کرد: امروز تأمین آسایش و امنیتی که در جامعه وجود دارد با رهبری حضرت امام رحمت‌اله‌علیه و مقام معظم رهبری در دفاع از استقلال و حاکمیت نظام جمهوری اسلامی به خاطر ایثار و فداکاری‌های جوانان با ایمان و خانواده‌هایی است که جوانان برومندشان را در دامن خود تربیت و تحویل جامعه دادند.
اله‌بداشتی تکریم و پاسداشت مقام شامخ شهدا را در حقیقت زنده نگه داشتن یاد و خاطره آن‌ها برشمرد و گفت: شهدای جهاد سازندگی الگوی مدیریت جهادی را در عمل و در میدان مبارزه به اثبات رسانده و آنچه را که امام خمینی(ره) دوست داشت در عمل و میدان مبارزه با دشمن عامل به آن بودند.
وی تأکید کرد: در طول ۸ سال دفاع مقدس نیرو‌های جهاد در خط مقدم جبهه و پیشاپیش رزمندگان اسلام حرکت کردند.
این مسئول عنوان کرد: صدای بلدوزر نیرو‌های جهاد در عملیات رزمندگان صدایی آرامش بخش بود به طوری‌که هرزمان صدای بلدوزر‌ها به گوش می‌رسید به معنای تثبیت منطقه آزاده شده به دست رزمندگان اسلام بود.
گفتنی است برگزاری یادواره شهدای جهاد سازندگی در ۳۰ خرداد، برگزاری جشنواره خاطره نویسی دفاع مقدس با عنوان خاکریز، رونمایی از تمبر شهدای جهاد سازندگی و رونمایی از کتاب نقش جهاد سازندگی در دفاع مقدس از مهمترین مصوبات این جلسه بود و قرار شد تا پیش از کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید دفاع مقدس اجرایی شود.
1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها