کد خبر: ۹۰۱۸۸۴۶
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان تهران :​به مناسبت ماه رمضان، حوزه بسیج کارگری سپاه ورامین و خیریه امام رضا(ع) در یک اقدام خداپسندانه با حضور در بین افراد نیازمند اقدام به توزیع بسته غذایی شامل برنج، شکر، قند، خرما، ماکارانی ،سویا،کنسرو،روغن ، چای و.. کردند.

​به مناسبت ماه رمضان، حوزه بسیج کارگری سپاه ورامین و خیریه امام رضا(ع) در یک اقدام خداپسندانه با حضور در بین افراد نیازمند اقدام به توزیع بسته غذایی شامل برنج، مرغ و روغن کردند.

​به مناسبت ماه رمضان، حوزه بسیج کارگری سپاه ورامین و خیریه امام رضا(ع) در یک اقدام خداپسندانه با حضور در بین افراد نیازمند اقدام به توزیع بسته غذایی شامل برنج، مرغ و روغن کردند.​به مناسبت ماه رمضان، حوزه بسیج کارگری سپاه ورامین و خیریه امام رضا(ع) در یک اقدام خداپسندانه با حضور در بین افراد نیازمند اقدام به توزیع بسته غذایی شامل برنج، مرغ و روغن کردند.​به مناسبت ماه رمضان، حوزه بسیج کارگری سپاه ورامین و خیریه امام رضا(ع) در یک اقدام خداپسندانه با حضور در بین افراد نیازمند اقدام به توزیع بسته غذایی شامل برنج، مرغ و روغن کردند.​به مناسبت ماه رمضان، حوزه بسیج کارگری سپاه ورامین و خیریه امام رضا(ع) در یک اقدام خداپسندانه با حضور در بین افراد نیازمند اقدام به توزیع بسته غذایی شامل برنج، مرغ و روغن کردند.

​به مناسبت ماه رمضان، حوزه بسیج کارگری سپاه ورامین و خیریه امام رضا(ع) در یک اقدام خداپسندانه با حضور در بین افراد نیازمند اقدام به توزیع بسته غذایی شامل برنج، مرغ و روغن کردند.​به مناسبت ماه رمضان، حوزه بسیج کارگری سپاه ورامین و خیریه امام رضا(ع) در یک اقدام خداپسندانه با حضور در بین افراد نیازمند اقدام به توزیع بسته غذایی شامل برنج، مرغ و روغن کردند.

ارسال نظرات