مکارم اخلاق ضرورت جامعه اسلامی است/ دعا همراه با صلوات زودتر پذیرفته می شود

حجت الاسلام سلیمانی استاد حوزه علمیه: نیاز ما به اخلاق ضروری است چرا که اگر خودمان فاقد این خصلت باشیم دیگر اعضار خانواده مان نیز از این ویژگی دور خواهند ماند وبهره ای از آن نخواهند برد.
کد خبر: ۹۰۱۸۸۴۰
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج قائمشهر، حجت الاسلام سلیمانی در سلسله بحثهای اخلاقی درجمع پایوران وسربازان سپاه قائم شهرگفت : اخلاق برتر از سفارشات پیامبر وائمه اطهار(ع)بویژه در دعای مکارم الاخلاق است.

 حجت الاسلام سلیمانی استاد حوزه علمیه در جمع پایوران وسربازان این ناحیه گفت : نیاز ما به اخلاق ضروری است چرا که اگر خودمان فاقد این خصلت باشیم دیگر اعضار خانواده مان نیز از این ویژگی دور خواهند ماند وبهره ای از آن نخواهند برد.

سلیمانی ادامه داد : امام سجاد(ع) در دعای مکارم الاخلاق در20فراز آن از اخلاق سخن فرمودند که هر بندش به همراه صلوات آمده است واین بخاطر این است که عالم و آدم مدیون ائمه(ع)هستیم وپیوسته باید درود و سلام به این انسانهای برگزیده بفرستیم.

وی ادامه داد : اگر پیامبر اکرم بداخلاق بودند امروز اسلام جهانی نمی شد واین ویژگی از عوامل جذب بوده و از آموزه های خوب اسلام به شما می آید.

حجت الاسلام سلیمانی در پایان با اشاره به سخن حضرت علی(ع)خاطر نشان کرد : هر دعایی در آسمان جلویش گرفته می شود مگر اینکه ذکر صلوات به همراهش باشد ومکارم اخلاق درامتهای گذشته هم بوده ولی در امت اسلامی پیامبر خاتم کامل شد همانطوریکه کاملترین دین از جانب خداوند در زمان پیامبر اکرم(ص)برای ما نازل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها