خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه سپاه ناحیه سرپل ذهاب:

ضرورت بهره گیری از درس و عبرت دوران دفاع مقدس

نماینده ولی فقیه سپاه ناحیه سرپل ذهاب بر ضرورت بهره گیری از درس و عبرت دوران دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: راه شهدا "معنویت" و راه توسل به امام زمان(عج) بود از این رو باید وصیت نامه شهدا بخوانیم، ببینیم و ازآن درس عبرت بگیریم و رموز دفاع مقدس را نیز پیدا کنیم.
کد خبر: ۹۰۱۸۸۱۷
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حجت الاسلام حسین مهدوی در مراسم اولین یادواره شهدای پایگاه شهید خدامرادی  اظهار داشت: در زندگی فردی، اجتماعی و سیاسی و آنچه درمسئولیت پیروزی به بار می آورد معنویت است و لذا امروزه "معنویت" گمشده جوانان ، نوجوانان و خانواده های ماست.

 

وی ادامه داد: راه شهدا "معنویت" و راه توسل به امام زمان(عج) بود از این رو باید وصیت نامه شهدا بخوانیم ، ببینیم و ازآن درس عبرت بگیریم و رموز دفاع مقدس را نیز پیدا کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه سرپل ذهاب تصریح کرد: به گفته مقام معظم رهبری (مدظله العالی) دفاع مقدس یک گنجیه تمام نشدنی است و لذا هر کسی یاد شهدا کند و در یادواره های شهدا حضور یابد اجر وی کمتراز شهادت نیست.

 

وی یادآور شد: امروز قضیه برجام برهمه ما معلوم است اگر از راه ولایت دور بمانیم و به حرف ولایت گوش ندهیم سرمایه های مادی و معنوی بر باد می رود.

 

مهدوی در پایان عنوان کرد: شهدای مدافع حرم و شهدای انقلاب می گویند ای مسئولین! ای مردم! اگر می خواهید در فتنه های آخرالزمان(عج) پیروز شوید در برابر آمریکای جنایتکار پیروز شوید و در فتنه های صهیونیستی زمین گیرنشوید ایمانتان را قوی کنید.

 

لازم به ذکراست، تجلیل از خانواده های شهید خدامرادی و شیرمحمدی شهدای شاخص روستای میان کبود از توابع سرپل ذهاب،  به همت حوزه مقاومت بسیج حضرت ولیعصر(عج) و پایگاه بسیج شهید خدامرادی از برنامه های این یادواره بود.

انتهای پیام/*

ارسال نظرات