سید ساجد یعقوبی
وصیت‌نامه شهید یسرى؛
با توجه به اینکه حجاب لباس رزم زن مسلمان است که تمام نقشه‌هاى شوم استعمارگران و ابرخونخواران شرق و غرب را نقش برآب کرده و برنده‌تر از سلاح من نوعى خون سرخم مى‌باشد، سعى کنید حجاب اسلامى را رعایت کرده قرآن را یاد بگیرید و به دیگران بیاموزید.
کد خبر: ۹۰۱۸۷۷۲
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، "داور یسرى" در ۲۸ فروردین ۱۳۳۲ در اردبیل متولد شد و در ۲۷ دی ۱۳۶۵ در منطقه شلمچه به شهادت رسید.

متن وصیت‌نامه این شهید بزرگوار به شرح زیر است.

" بسم الله الرحمن الرحیم ‎

‏من طلبنى وجدنى و من وجدنى عرفنى و من عرفنى احبنى و من احبنى عشقنى و من عشقنى عشقته و من عشقته قتلته و من قتلته فعلى دیته و من على دیته فانا دیته.

هرکس مرا جستجو کند پیدایم مى‌کند و هرکس پیدایم کرده مى‌شناسدم و هرکس مرا شناخت دوستم مى‌دارد و هرکس دوستم داشت عاشقم مى‌شود و هرکس به من عشق ورزید من نیز با او عشق مى‌ورزم و هرکس را که من با او عشق بورزم او را مى‌کشم و هرکس را که من بکشم خون‌بهاى او به عهده من از شهادت درى است از درهاى بهشت که فقط به سوى اولیاء خاص باز مى‌شود.

من مرگ در راه عقیده‌ام را جز رستگارى نمى‌بینم و همزیستى با ستمکاران براى من جز ذلت و خوارى نیست. (امام حسین (ع) )

آمریکاى جهانخوار باید بداند که ملت عزیز و خمینى تا نابودى آن به مبارزه خدایى خود ادامه خواهد داد.

شهادت ۲ رکن دارد:

یکى اینکه در راه خدا و فى سبیل الله باشد، هدف مقدس باشد و دیگر آن که آگاهانه صورت گرفته باشد. (شهید مطهرى)

با درود بى‌پایان بر حضرت ختمى مرتبت محمد مصطفى (ص) و خاندان طهارت و عصمت و به پیشگاه حضرت ولیعصر آقا امام زمان (عج) روحى و ارواح العالیمن له الفدا و بر نائب برحق و بت شکن امام امت خمینى کبیر و رهبر عالیقدر تمام مسلمین جهان به نداى ملکوتى ایشان که آیا شهید پیام شهداى فرق شکافته على (ع) و سر نیزه حسین (ع) را با پیوند خون خود به گوش تاریخ نمى‌رساند؟

آیا اسلام نیازمند به شهید و شهید نیازمند به ارتقاء درجه و انسانیت نیازمند به تزریق خون و شهید با شهادت خود این نیاز‌ها را برآورده نمى‌کند؟

آیا شهیدان پویندگان راه انبیاء، وارث صلابت‌ها، استقامت‌ها و بصیرت‌ها و هدایت‌ها و انسانیت‌ها و خداخواهى‌ها و کمال‌ها نیستند؟

آیا شهید، چون بمبى نیست که بر سر چپاولگران و غارتگران غرب و شرق مى‌افتد؟

آیا شهید با خون خود غسل نموده و به لباس رزم خویش خود را کفن نمى‌کند؟

آیا شهید شهادت را براى خود زندگى ابدى و فوز عظیم و شرف انسانى نمى‌داند؟

آیا شهید با شهادت خود پلى نمى‌زند که از ساحل درد و رنج این دنیا او را به ساحل سعادت و کرامت و بهشت‌هاى وسیع عبور دهد؟

آیا شهادت تنها سلاحى نیست که دشمن را یاراى مقابله با آن نیست؟

آیا شهادت پایانگر مرگ و مردگى‌ها نیست و شهید با خون خود به این مردگى‌ها پایان داده و ضامن ضربان مداوم رگ‌هاى امت اسلامى نمى‌شود؟

آیا شهید هدفى جز استقرار حاکمیت الله بر روى زمین دارد که در واقع آن جا نیز انقلاب کرده است، زیرا انقلاب یعنى تغییر حاکمیت طاغوت به منظور استقرار حاکمیت الله

آیا شهید اسماعیلى نیست که ابراهیم نیز هست؟

به پاخیز و واژه عظیم شهادت را در صفحه بزرگ طبیعت به یادگار اعصار بنویس، مگر ندیده‌اى که على (ع) بزرگ چگونه عاشقانه در محراب عشق به گروه شهادت دهندگان تاریخ پیوست؟ و مگر ندیدى که حسین (ع) چگونه براى شهادت با تمام عزیزان خود به کربلا آمد؟

و شما اى مادرم:

با توجه به گفتار شیر مادرى به هنگام تولد پسرش که بالاخره در جبهه حق علیه باطل شربت شهادت را نوشید گوش کن که مى‌گوید: «خدایا اگر فرزند من در آینده ضد دین و ضد اسلام مى‌شود همین حالا او را از من بگیر‏»

پس اگر توفیق شهادت نصیبم شد اشک مریز، زیرا امام بزرگوارمان در مرگ فرزندش اشک نریخت، چون مى‌دانست رضاى خداوند در این امر مى‌باشد و بدان که در نزد حضرت زهرا علی‌ها سلام روسپید هستى، چون فرزندت فرمان پسر زهرا و حسین زمان (امام خمینى) را لبیک گفته است؛ و شما اى پدر فداکارم:

با توجه به پیام امام در رابطه با شهید بزرگ حسین فهمیده گوش کن که فرمودند: «رهبر ما آن طفل ۱۳ ساله‌ایست که نارنجک بخود مى‌بندد و زیر تانک دشمن مى‌رود».

بشنوید متن گفتار پدر این شهید را:

اگر من جوانم را ندهم پس چه کسى بدهد. مگر خون فرزند من از دیگران رنگین‌تر است ما فرزندمان را در راه خدا دادیم، جوان‌ها همه باید براى حفظ انقلاب به جنگ مزدوران بعثى بروند و این‌گونه است که امام با پشتوانه‌هایى این چنین مى‌گویند.

لشکر اسلام بر کفر پیروز است پس بدان که خداوند با شهادت فرزندت شما را امتحان مى‌کند همانطور که ابراهیم را با کشتن اسماعیل به دست خودش امتحان کرد.

اى برادران تنى و مخصوصا دینى‌ام:

همیشه سعى کنید شیفته رهروان اسلام و مردان خدا و شهداى همیشه جاوید تاریخ اسلام باشید که با اعمال و رفتارشان توانستند بعد از ۱۴ قرن خون اسلام را همچنان در رگ‌ها گرم نگه داشته و قلب‌ها را در راه خدا و پیامبرش به طپش در آورند.

اى خواهرانم و همسر و همسنگرم:

با توجه به اینکه حجاب لباس رزم زن مسلمان است که تمام نقشه‌هاى شوم استعمارگران و ابرخونخواران شرق و غرب را نقش برآب کرده و برنده‌تر از سلاح من نوعى خون سرخم مى‌باشد، سعى کنید حجاب اسلامى را رعایت کرده قرآن را یاد بگیرید و به دیگران بیاموزید؛ و بالاخره من و توى مسلمان امیدوارم که به مطلوب حقیقى برسیم و متصل بشود این نهضت به نهضت بزرگ اسلامى و آن نهضت ولیعصر سلام الله علیه است.

ما باید کوشش کنیم تا قدرت اسلام در عالم تحقق پیدا کند و مقدمات ظهور فراهم شود.

یاران، یاران عزیز جان مى‌آید

سرمایه عمر جاودان مى‌آید

آرام دل دلشدگان مى‌آید

والله که صاحب الزمان مى‌آید

خدایا، اگر توفیق شهادت نیست ما را از منتظرین حضرت مهدى (عج) قرار بده، زیرا انتظار ظهور مهدى (عج) انتظارى است که جهت آماده شدن براى انتظارى بزرگتر که آن دیدار خداوند تبارک و تعالى است.

خدایا، توفیق بده که از افق توحید سر زده و در پس ایثارهایمان در «الى الله المصیر» نه غروب که طلوع کنیم.

خدایا، به جبهه سرخ حق علیه باطل آمده‌ام نمى‌دانم آیا زنده به کاشانه‌ام باز مى گردم یا اینکه توفیق رسیدن به لقاء تو پیدا مى‌کنم در هر صورت هر دو برایم سعادت و کامیابى را در بردارد، زیرا با ایمان راسخ معتقد به: عسى ان تکرهوا شینا و هو خیر لکم و عسى ان تحبوا شینا و هو شر لکم والله یعلم و انتم لا تعلمون (قرآن مجید سوره بقره آیه ۱۱۵) هستم. خدایا، در بند کشیده شدگان زمین را به راه خمینى که همان راه انبیاء الهى است رهنمون باش، زیرا او به قرآن عمل مى‌کند و قدرت تو را در آستین دارد.

«خدایا خدایا تا انقلاب مهدى (عج) حتى کنار مهدى (عج) خمینى را نگهدار» داور یسرى ۲۷ مهر ۱۳۶۵»

ارسال نظرات