مسئول گروه جهادی شهید محمدخانی از ارائه خدمات رایگان دندان‌پزشکی به کودکان بی‌سرپرست در قالب طرح جهادی هدیه لبخند خبر داد و افزود: اجرای این طرح توسط جهادگران دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد تداوم خواهد داشت.
کد خبر: ۹۰۱۸۷۵۸
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰
به گزارش خبرگزرای بسیج از یزد، احمد دشتی با اشاره به اینکه طرح جهادی هدیه لبخند به همت گروه جهادی شهید محمدخانی بسیج دانشجویی یزد و کانون فعالیت‌های جهادی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی در حال اجرا است، اظهار داشت: خدمات متنوع بهداشتی و درمانی در قالب این طرح ارائه می‌شود.

مسئول گروه جهادی شهید محمدخانی ادامه داد: در بخشی از این طرح روز گذشته به تعداد قابل‌توجهی از کودکان بی‌سرپرست خدمات رایگان دندانپزشکی ارائه شد که با توجه به گسترده بودن آسیب‌های دندانی و نیاز برخی از کودکان به خدمات تخصصی‌تر این خدمات‌دهی ادامه خواهد داشت.

دشتی با اشاره به اینکه در اجرای این طرح علاوه بر دانشجویان جهادگر و بسیجی دانشکده دندان‌پزشکی یزد، دندان‌پزشکان و ریاست دانشکده نیز همکاری و حمایت‌های خوبی داشتند، تصریح کرد: طرح جهادی هدیه لبخند محدود به فعالیت و خدمات‌دهی دندانپزشکی نیست و برنامه‌ها و فعالیت‌های متنوعی در دستور کار قرار دارد.

این فعال دانشجویی بابیان اینکه جهادگران و فعالان این عرصه برای تأمین هزینه‌ی مواد مصرفی دندانپزشکی و همچنین انجام بخش بهسازی نظیر رنگ‌آمیزی و ساخت اتاق بازی و کتابخانه برای این کودکان نیاز به حمایت و کمک‌های خیرین دارند، عنوان کرد: خیرین می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره‌حساب ۷۰۰۸۲۲۸۰۶۸۱۹ بانک شهر به نام کانون خیریه امام علی (علیه‌السلام) واریز کنند.
ارسال نظرات