رئیس پلیس استان بوشهر گفت: فردی که در درگیری با چاقو و ضرب و شتم جوانی ۲۰ ساله را در عسلویه به قتل رسانده بود با تلاش ماموران نیروی انتظامی دستگیر شد.
کد خبر: ۹۰۱۸۷۴۰
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۵:۰۷

عامل قتل جوان ۲۰ ساله در عسلویه دستگیر شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار خلیل واعظی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در عسلویه با بیان اینکه امنیت پایدار در استان بوشهر برقرار است اظهار داشت: با همکاری و مشارکت مردم و تلاش شبانه‌روزی  پلیس امنیت مطلوبی در استان بوشهر برقرار است.

وی، از دستگیری عامل قاتل در عسلویه خبرداد و تصریح کرد: با مراجعه اعضای خانواده فرد 20 ساله‌ای مبنی بر مفقود شدن وی این مهم در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان بوشهر از انجام اقدامات پلیسی و شناسایی افراد مظنون خبر داد و گفت:ماموران انتظامی عسلویه با تحقیقات میدانی و اقدامات پلیسی چهار نفر از دوستان فرد مفقود شده را دستگیر کردند.

سردار واعظی از اعتراف یکی از متهمان به قتل خبر داد و بیان کرد: در بازجویی‌های پلیسی یکی از متهمان به قتل جوان 20 ساله با ضربات چاقو در پی درگیری و ضرب و شتم اعتراف کرد.

وی با بیان اینکه متهم با همدستی سه تن از دوستان خود جسد را به پشت بام یکی از آپارتمان‌های اطراف منتقل کردند گفت:  متهم در شب حادثه حالت عادی نداشته و پس از درگیری لفظی، مقتول را با وارد کردن ضربات متعدد چاقو به قتل می‌رساند و با همدستی سه تن از دوستان خود جسد را به پشت بام یکی از آپارتمان‌های اطراف منتقل می‌کند.

رئیس پلیس استان بوشهر با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای رسیدگی در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند تصریح کرد: رصد و حضور شبانه‌روزی ماموران نیروی انتظامی در عرصه‌های مختلف جامعه سبب شده که هیچ نقطه‌ای از استان بوشهر  برای  متخلفان امن نباشد چراکه در اسرع وقت دستگیر می‌شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها