خبرهای داغ:
فرمانده گردان مهندسی لشکر ۱۴ امام حسین (ع) گفت: گردان مهندسی لشکر امام حسین (ع) در راستای محرومیت‌زدایی و همچنین مستحکم سازی پاسگاه‌های مرزی و ترمیم نقاط حساس مرزی در منطقه جنوب شرق فعالیت گسترده‌ای انجام داده است.
کد خبر: ۹۰۱۸۷۳۱
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۶:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، سرهنگ پاسدار جواد جانثاری درباره فعالیت‌های این گردان در منطقه عملیاتی جنوب شرق، اظهار داشت: گردان مهندسی لشکر امام حسین (ع) در راستای محرومیت زدایی و همچنین مستحکم سازی پاسگاه‌های مرزی و ترمیم نقاط حساس مرزی در منطقه جنوب شرق فعالیت گسترده‌ای انجام داده است.

وی درباره فعالیت‌های این گردان در مناطق مرزی تصریح کرد: در پاسخ به ندای مقام معظم رهبری در راستای محرومیت‌زدایی، جاده‌های مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان و نقاط صعب‌العبور آسفالت‌کشی شده و همچنین خاکبرداری و تعریض جاده‌های مواصلاتی و احداث زمین‌های ورزشی روستایی از دیگر اقدامات این گردان در مناطق مرزی جنوب شرق بوده است.

فرمانده گردان مهندسی لشکر ۱۴ امام حسین (ع) ادامه داد: ساخت زاغه‌های مهمات مستحکم، انسداد راه‌های غیر مجاز منطقه، احداث پایگاه‌های مرزی جدید و استحکام ساختمان‌های این پاسگاه‌ها از دیگر برنامه‌های این گردان در جنوب شرق کشور است.

وی به انتقال لوله‌های آب‌رسانی در منطقه اشاره کرد و گفت: در برخی از نقاط، چاه‌های منطقه ترمیم و در نقاط دیگر حفاری چاه‌های آب و لوله‌کشی آن‎ها تا پایگاه‌های مرزی و روستا‌های محروم انجام شده است همچنین برای کاهش تردد در منطقه، کارگاه‌های بلوک زنی و سرند خاک ایجاد شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها