خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
سازمان بسیج رسانه فارس در پیام تبریک خود خطاب به نماینده جدید، ولی فقیه در استان، آمادگی خود را جهت همکاری همه جانبه در رسیدگی به محرومان و مستضعفان با ایشان اعلام کرد.
کد خبر: ۹۰۱۸۷۰۱
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شیراز، در پی انتصاب حجت الاسلام والمسلمین دکتر دژکام به سمت نمایندگی ولی فقیه در استان فارس و امامت جمعه شیراز از سوی رهبر معظم انقلاب، سازمان بسیج رسانه فارس بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

باسمه تعالی

حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ لطف‌اله  دژکام، نماینده محترم و معزز ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه محترم شهر مقدس شیراز

سلام علیکم

انتصاب هوشمندانه و بجای حضرتعالی به سمت نمایندگی رهبر معظم انقلاب در استان فارس و امامت جمعه شیراز از سوی حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌ العالی)، که نشان از لیاقت و توانایی علمی و عملی و تعهد حضرتعالی در صحنه‌های مختلف دفاع و تقویت انقلاب اسلامی را دارد، تبریک عرض می‌کنیم.

در این برهه بجاست که یادی کنیم از خدمات امام جمعه فقید شیراز، مرحوم آیت‌الله ایمانی که در عرصه خدمت به دین و محرومان و این انقلاب از هیچ خدمتی فروگذاری نکرد و تا آخرین لحظه عمر در راه ولایتمداری و دستیابی به اهداف اصیل انقلاب اسلامی را که تداوم‌دهنده راه امام(ره) و شهداست، تلاش کرد.

به‌حق تمام نمایندگان ولی فقیه در استان فارس و ائمه جمعه شیراز از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون اعم از مرحوم آیت‌الله ربانی شیرازی، شهید آیت‌الله دستغیب، مرحومین آیت‌الله حائری شیرازی و آیت‌الله ایمانی، مصداق اَتَمی از «عباد الله الصالحین» بودند که در تمام جبهه‌ها و عرصه‌های مختلف دفاع، تقویت و حفظ انقلاب اسلامی و همچنین خدمت به مخلوق و رسیدگی به مستضعفان و محرومان که این انقلاب متعلق به آنان است، تمام توان خود را در طبق اخلاص نهاده و در این راه تلاش‌های فراوان کردند و قطعاً یقین داریم که حضرتعالی نیز در این راه تداوم‌گر راه آنان خواهید بود.

 سازمان بسیج رسانه سپاه فجر استان فارس ضمن تجدید میثاق با ولایت فقیه و نماینده ایشان در استان فارس و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی اعلام می‌دارد, امروز یکی از معضلات و چالش‌های پیش‌رو در استان فارس رسیدگی به مشکلات مردم ,محرومان و مستضعفان و برطرف کردن نیازهای آن‌هاست و اصحاب رسانه استان فارس همواره نشان دادند در پیگیری مشکلات مردم و رفع کمبودهای استان بعنوان صدایی رسا در خط مقدم اطلاع رسانی حاضر هستند و با سبقه‌‌ای که در پیگیری این امور دارند,از جمله شرکت در  اردوهای جهادی در مناطق محروم، این آمادگی وجود دارد که در کنار حضرتعالی در رسیدگی به محرومان و مستضعفان جامعه قرار گیرند و رسالت اطلاع‌رسانی و مطالبه‌گری از مسئولان را در چارچوب رعایت مسائل اخلاقی، اداری و شرعی انجام دهد تا بتوان گره‌ای از کار خلق‌الله را باز کنیم. ان شاءالله

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار