خبرهای داغ:

آغاز ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان در تیپ ۸۳ امام جعفر صادق (ع)

مراسم افتتاحیه ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان در حسینیه تیپ ۸۳ روحانیون رزمی تبلیغی امام جعفر صادق (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۱۸۶۸۰
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، مراسم افتتاحیه ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان شامل محفل انس با قرآن، جلسات تفسیر نور مبین، شرح دعای مکارم الاخلاق ویژه کارکنان و کلاس‌های تجوید و روانخوانی و تفسیر قرآن ویژه سربازان وظیفه، در حسینیه تیپ ۸۳ امام جعفر صادق (ع) برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین «حسین طیبی فر» فرمانده تیپ ۸۳ امام جعفر صادق (ع) طی سخنانی در مراسم آغازین ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان با اشاره به آیات وجوب روزه در سوره بقره اظهار داشت: روزه گرفتن موجب کسب روحیه تقوا و خود کنترلی در انسان می‌شود؛ قرآن هم که با دلایل روشن باعث هدایت انسان است و به او فرقان یعنی قدرت تشخیص حق از باطل میدهد، در این ماه نازل شده لذا اثر روزه داری و تلاوت قرآن در ماه رمضان، تقوا و فرقان برای ما خواهد بود.
 
آغاز ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان در تیپ ۸۳ امام جعفر صادق (ع)

وی در ادامه به ابعاد ظاهری و باطنی اعمال اشاره کرد و افزود: روزه یک ظاهر دارد که همین نخوردن و آشامیدن است و یک باطن نیز دارد که کنترل اعضا و جوارح و روحیه اخلاص و تقواست و لازم است به هر دو جنبه روزه توجه داشته باشیم تا اثرات آن در وجود ما ظاهر شود.
فرمانده تیپ ۸۳ امام جعفر صادق (ع) در پایان خاطرنشان ساخت: ما در این ماه به ضیافت الهی دعوت شده ایم، در ماهی که ساعات و روز‌ها و شب‌های آن بهترین است و فرصت تقرب به خداوند در این ماه مبارک را غنیمت بشماریم.
 
آغاز ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان در تیپ ۸۳ امام جعفر صادق (ع)
ارسال نظرات