در نشست خبری یادواره شهدای شهرستان مهریز مطرح شد:

یادواره شهدا یک عملیات تاثیرگذار فرهنگی است

جانشین ناحیه مقاومت بسیج مهریز در نشست خبری یادواره شهدای شهرستان مهریز بیان داشت: یادواره شهدا یک عملیات تاثیرگذار فرهنگی است که باید فراتر از یک اجلاسیه برگزار شود.
کد خبر: ۹۰۱۸۶۶۷
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از مهریز، سرهنگ حسینی با اشاره به پیشینه خوب شهرستان مهریز در برگزاری یادواره شهدا اظهار داشت: به حول و قوه الهی با همکاری ستاد‌های حوزه‌ای و ظرفیت پایگاه‌های بسیج و هم افزایی بین دستگاه‌های شهرستان یادواره خوبی برگزار خواهد شد.
در این نشست همچنین سیدهدایت بنی فاطمه دبیر یادواره در جمع خبرنگاران بیان داشت:یادواره شهدا این است که ما کاری کنیم که یاد شهدا در ذهن‌ها باقی بماند و همه حرکات و سکنات ما در راستای شهدا باشد.
بنی فاطمه افزود: باید کاری کنیم که ذهن جامعه ما درگیر شهدا شود.
بنی فاطمه در ادامه با اشاره به ظرفیت ماه مبارک رمضان بیان داشت: توجه به خاستگاه و پایگاه انقلابی شهدا یعنی مساجد علی الخصوص در ماه مبارک رمضان با معرفی و نامگذاری جلسات قرآن به یاد و نام شهدا در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان ما حائز اهمیت است.
گفتنی است ستاد یادواره شهدای شهرستان مهریز با ۱۴ کمیته فعالیت خود را جهت برگزاری یادواره شهرستانی شهدای مهریز در ۷ و ۸ تیر ماه سال جاری در محل حسینیه وحدت شهرستان آغاز نموده است.
ارسال نظرات