حجت‌الاسلام بزماني خبر داد:

محفل جزء‌خوانی قرآن در رمضان همراه با پخش مستقیم از شبکه استانی هامون

مديرکل تبليغات اسلامي سيستان‌وبلوچستان گفت: همزمان با ماه رمضان، محفل جزء خواني با قرآن در رمضان هر روز در مسجد جامع زاهدان همراه با پخش زنده از شبکه استاني هامون برگزار مي‌شود.
کد خبر: ۹۰۱۸۶۰۹
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، حجت‌الاسلام عیسی بزمانی، گفت: همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، محفل جزء خوانی با قرآن در رمضان هر روز در مسجد جامع زاهدان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هماهنگی‌های لازم با صدا و سیمای استان به‌منظور پخش زنده این مراسم معنوی انجام شده است، اظهار کرد: برخی افراد توانایی حضور در این محفل نورانی را ندارند، لذا برای آنکه کسی محروم نشود، این امکان از طریق صدا و سیما فراهم شده تا درون منزل هم بصورت زنده محفل جزء خوانی قرآن کریم را دنبال کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان افزود: در این محفل معنوی از قاریان ممتاز کشوری و استانی جهت قرائت آیات وحی دعوت به‌عمل آمده است و هر روز، یک جزء از قرآن تلاوت می‌شود.

بزمانی با بیان اینکه این محفل معنوی هر روز بعد از نماز جماعت ظهر و عصر برگزار می‌شود، ادامه داد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، صدا و سیما و انجمن قرآن و نهج البلاغه زاهدان در اجرای این مراسم همکاری دارند.
منبع: به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سیستان و بلوچستان
ارسال نظرات
آخرین اخبار