اسکندری خاطرنشان کرد : دفاع حق مشروع هر کشوری در مقابل تجاوز و زیاده خواهی دشمنان است و جنگ هشت ساله نشان داد توانمندی نظامی کشور در هیچ شرایطی قابل مذاکره نیست
کد خبر: ۹۰۱۸۵۸۵
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۶:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی ، فرمانده حوزه ولیعصر (عج) شهر کاکی در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی گرامیداشت سوم خرداد با اشاره به نقش و جایگاه عملیات غرورآفرین بیت المقدس در پیروزی های رزمندگان اسلام گفت :عملیات بیت المقدس و نتایج ارزشمند آن ، پیروزی در دو جبهه نظامی و سیاسی را برای ایران اسلامی به دنبال داشت و ماشین جنگی دشمن از حرکت انداخت .

عبدالله اسکندری با اشاره به مولفه های موثر دراین عملیات تصریح کرد : وحدت و همکاری نیروهای نظامی ارتش و سپاه و همچنین وحدت فرماندهی باعث شد عملیات بیت المقدس مایه بهت و حیرت کارشناسان نظامی دنیا شده و این عملیات پایه گذار موفقیت های بعدی رزمندگان اسلام در 8سال دفاع مقدس باشد .

وی با اشاره به اینکه شعار امسال بزرگداشت حماسه سوم خرداد" ما توانستیم " است گفت :  عملیات بیت المقدس نشان داد میتوان با حمیت و فداکاری  پیروز میدان های سخت و دشوار بود و این ایده در اعصار مختلف میتواند جریان داشته باشد . اسکندری درخواست دشمن و قبول مذاکره در باره موضوعات موشکی را ترفند استکبار جهانی برای مقابله با ایران اسلامی دانست و اضافه کرد : دفاع حق مشروع هر کشوری در مقابل تجاوز و زیاده خواهی دشمنان است و جنگ هشت ساله نشان داد توانمندی نظامی کشور در هیچ شرایطی قابل مذاکره نیست .

وی خاطرنشان کرد : تجربه گرانسنگ هشت سال دفاع مقدس در مقابل ماست و باید از این حماسه ماندگار و تجربه موفق در حل بسیاری از مسائل کشور مدد جست .

ارسال نظرات