خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین گفت: مشاوران نقش اساسی در روند بهبود فعالیت‌های بنیاد دارند و با ارایه‌ی به هنگام نظرات و پیشنهادات خود بازوی توانمند برای مدیرکل بنیاد محسوب می‌شوند.
کد خبر: ۹۰۱۸۵۷۵
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، جلسه شورای مشاوران مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در راستای بررسی مشکلات و امور اداری واحدهای مختلف این نهاد برگزار شد.
در این جلسه، غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با بیان اهمیت وظایف مشاوران گفت: مشاوران با ورود به حوزه‌های تخصصی خود بایستی فعالیت‌های مربوطه را مورد ارزیابی قرار داده و نظرات و پیشنهادات اصلاحیه خود را در جهت رو به رشد فعالیت‌ها به طور مستمر ارایه دهند.
وی افزود: استفاده از خرد جمعی گام ارزشمندی در جهت بهبود فعالیت‌ها و رفع مشکلات اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین می‌باشد.
حقایق‌پور گفت: یکی از وظایف مهم شما مشاوران بررسی مسایل و مشکلاتی می‌باشد که ممکن است در کار جامعه هدف خلل ایجاد نماید لذا با بررسی موارد فوق و ارایه‌ی راهکارهای مناسب می‌توان نسبت به کاهش معضلات اقدام نمود.
این مسوول افزود: مشاوران بایستی برای وظیفه‌ای که به عهده‌شان گذاشته شده است برنامه داشته باشند و به موقع و مستمر نسبت به بررسی امور و رفع مشکلات اقدام نمایند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: مشاوران نقش اساسی در روند بهبود فعالیت‌های بنیاد دارند و با ارایه‌ی به هنگام نظرات و پیشنهادات خود بازوی توانمند برای مدیرکل بنیاد محسوب می‌شوند.
گفتنی است: در این نشست هر یک از مشاوران به ارایه‌ی راهکارهای اجرایی خود در حوزه‌های مختلف بنیاد پرداختند.
1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها