کد خبر: ۹۰۱۸۵۷۲
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹

از کتاب "مادر که باشی..." دست نوشته های مادر شهید مدافع حرم "محمد طحان" در محضر نماینده ولی فقیه در استان سمنان آیت الله سیدمحمد شاهچراغی رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سمنان، پیش از ظهر امروز در دیداری که با حضور خانواده شهید مدافع حرم" محمد طحان" با حضور جمعی از مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان و سپاه ناحیه سمنان برگزار شد؛ از کتاب "مادر که باشی..." دست نوشته های مادر شهید مدافع حرم "محمد طحان" رونمایی شد.

بر اساس این گزارش؛ در این دیدار ابتدا حجت الاسلام سیدابوالفضل راسخی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم اظهار داشت: شهید"محمد طحان" چهره ای خاص و ویژه داشت.

وی افزود: بنده این شهید را به لحاظ ویژگی اخلاقی با توجه به شناختی که از شهید داشتم از اولیای خداوند می دانستم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان ادامه داد: این شهید بزرگوار بین سربازان، همکاران و کارمندان محبوب بود و همه رفقایش او را دوست می داشتند؛ جوانی بود برازنده شهادت به همین دلیل خداوند این مقام را به وی اعطا کرد.

راسخی عنوان کرد: "شهید طحان"شخصیتی برجسته داشت البته همه اینها به دلیل تربیت ویژه خانوادگی ایشان بود.

وی بیان کرد: وقتی خبر شهادتش را به ما رساندند مانده بودیم که چگونه خبر شهادتش را به خانواده اش بدهیم؛ اما وقتی با خانواده شهید مواجه شدیم تا این خبر را به آنها بدهیم دیدیم که آنها خیلی جلوتر از ما هستند و احساس کردیم خداوند الهامات درونی به این خانواده داده است که اینگونه به راحتی شهادتش را پذیرفتند.

سپس مادر شهید "محمد طحان" بیان کرد: از خداوند و توسل به ائمه اطهار و شهدا خواستم تا بتوانم خاطرات فرزندم را بنویسم.

وی بیان کرد: حتی شبها خواب می دیدم که محمد در نوشتن این خاطرات کمکم می کنم به من می گفت مادر بنویس؛ خوب می نویسی.

این مادر شهید گفت: با وجود ضعف چشمانم اما خداوند کمکم کرد و این کتاب را نوشتم و از صمیم قلبم دوست داشتم خاطراتش تبدیل به یک کتاب شود.

بر اسای این گزارش؛ این دیدار با حضور همرزمان و همکاران شهید مدافع حرم"محمد طحان"، جانشین سپاه قائم (عج) استان سمنان سرهنگ شوقانی، فرماندهی تیپ ۱۲ سمنان سرهنگ برسلانی، حجت الاسلام راسخی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان و پدر و مادر و همسر و پدر زن شهید طحان برگزار شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها