با حضور جانشین بازرسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد؛
مراسم تودیع و معارفه فرمانده لشگر 10 سید الشهدا(ع) البرز صبح امروز با حضور مسئولین استانی، نظامی، انتظامی در حسینیه لشگر برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۱۸۵۴۸
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، مراسم تودیع و معارفه فرمانده لشگر10 سید الشهدا(ع) استان البرز  با حضور سردار مهدی مهدوی‌نژاد جانشین بازرسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، سردار سید یوسف مولایی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز، مسئولین نظامی و انتظامی، پاسداران و خانواده های معظم شهدا در حسینیه لشگر برگزار شد.

 

آئین تودیع و معارفه فرمانده لشگر 10 حضرت سیدالشهدا(ع) استان البرز

 سردار مهدی مهدوی‌نژاد خون شهدا را اصلی ترین عامل امنیت امروز ایران اسلامی و ام القراء دانست و گفت: بی شک امنیت ما مدیون خون شهدایی است که در معامله با خدا ضمن کسب نمره قبولی ضامن ارزش های والای اسلامی شدند.

 وی با اشاره به جایگاه لشگر 10 سید الشهدا(ع) عنوان کرد: خون هایی که تقدیم اسلام شد پشتوانه این لشگر بوده است، شهدای بزرگی همچون شرع پسند، میررضی، محمدی، کیانپور، میرالی، نژاد فلاح و فهمیده که از شهر کرج به مناطق عملیاتی اعزام شدند.

آئین تودیع و معارفه فرمانده لشگر 10 حضرت سیدالشهدا(ع) استان البرز

جانشین بازرسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: رزمندگان این لشگر بارها با مقام معظم رهبری دیدار داشتند و ایشان نیز بارها به این قرارگاه آمدند ، قرارگاهی که امروز در کرج آرام گرفته است و در زمانی که پس از رحلت امام خمینی(ره)، نائب امام زمان به عنوان ولی ما معرفی شدند اولین گردانی که توفیق پیدا کرد از ولی و بیت مکرم ایشان دیدار کند، خیمه اش توسط رزمندگان سید الشهدا برپاشد.

آئین تودیع و معارفه فرمانده لشگر 10 حضرت سیدالشهدا(ع) استان البرز

در این مراسم جانشین بازرسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اهداي لوح تقدير از خدمات ارزشمند سرهنگ پاسدار عباس  قنبریها فرمانده پیشین لشگر 10 سید الشهدا(ع)  قدرداني کرد و طی حکمی از سوی فرمانده کل سپاه پاسداران ، سرهنگ پاسدار رستمعلی رفیعی اتانی را به عنوان فرمانده جدید این لشگر در البرز منصوب کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها