خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین:
نماینده ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین گفت: راه آسمان صیام است، درس اصلی و حقیقی روزه این است که ذائقه عوض شود و ماه رمضان، فرصت کسب معنویت است و درهای بهشت در ماه رمضان گشوده می شود و فرصت کار نیک برای انسان به وجود می آید.
کد خبر: ۹۰۱۸۵۴۳
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام مهدی مهدی جو مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن (ع) قزوین در مراسم محفل انس با قرآن کریم که در امام زاده اسماعیل (ع) باراجین برگزار شد اظهار کرد: شروع ماه مبارک رمضان در حقیقت عید بزرگی برای مهمانان خداست.
وی ادامه داد: جا دارد که مومنین ،ورود این ماه را به یکدیگر تبریک بگویند و یکدیگر را به استفاده هر چه بیشتر از این ماه توصیه کنند؛ در این ماه فقط کسانی که اهل ورود در این ضیافتند بر سر سفره پروردگار منان می نشینند.
وی افزود: این ضیافت از سفره کرم الهی است! نه تنها همه انسان ها بلکه که همه موجودات عالم از آن بهره می گیرند، این سفره خواص و ضیافت خاصان پروردگار است.
مهدی جو ادامه داد: ماه مبارک رمضان، ماه معرفت و مغفرت است و این ماه، ماه پر برکتی است که باید از آن توشه ای بچینیم و این ماه آثار بدی را از بین می برد .
این مسئول تبیین کرد: خدا گناه را می بخشد و هم آثار گناه را از بین می برد و این صفت خداوند است که نه تنها آلودگی را از بین می برد بلکه آثارش را هم می گیرد .
وی افزود: ما باید از روزه داران حقیقی این ماه باشیم واز این ماه پر برکت توشه ای برای آخرت ذخیره کنیم این ماه مبارک امده تا انسان به خود حرکت بدهد.
مهدی جو تصریح کرد: شیطان از دو جهت تمی تواند به انسان ورود پیدا کند یکی از بالا و دیگری از پایین ،یعنی دو راه برای رسیدن به خداست یکی زمینی و دیگری آسمان، راه برکت به خود تقوا است و راه رسیدن به خدا عبودیت است.
وی بیان کرد: هر کس در دنیا به شغلی مشغول است که هیچ یک از این شغل ها راه رسیدن به خدا نیست؛ آسان ترین راه برای تقوا داشتن، تفکر و اندیشیدن است!
این مسئول توضیح داد: پیروی از احکام الهی می تواند موجب سعادت انسان باشد، روز هحکم الهی است و ما هم از آن برای رستگاریمان پیروی می کنیم.
حجت الاسلام مهدی جو در پایان یاد آور شد: راه آسمان صیام است، درس اصلی و حقیقی روزه این است که ذائقه عوض شود و ماه رمضان، فرصت کسب معنویت است و درهای بهشت در ماه رمضان گشوده می شود و فرصت کار نیک برای انسان به وجود می آید.
1008/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها