جشن رمضان در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهار محال و بختیاری از برگزاری جشن رمضان با شعار نهضت فهم قرآن در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۱۸۵۴۲
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهار محال و بختیاری در جلسه ستاد برنامه ریزی ویژه برنامه جشن رمضان استان از برگزاری این برنامه طی روزها دهم تا ١٧ رمضان در شهرکرد خبر داد.

جواد کارگران دهکردی افزود: ویژه برنامه جشن رمضان امسال با شعار نهضت فهم قرآن از پنجم خرداد تا دوازدهم  این ماه با همکاری موسسه فرهنگی قرآنی نور شهرکرد برگزار می شود.

وی، برنامه جز خوانی قرآن کریم در مصلی های استان ، برگزاری نمایشگاه کتاب و نرم افزارهای قرآنی را از برنامه های شاخص جشن رمضان اعلام کرد و گفت: این نمایشگاه با تخفیف ۲۰ تا ۵۰ درصدی کتاب و نرم افزارهای قرآنی صبح هااز ساعت ٩ صبح تا ١٣و بعد از ظهر ١٦ الی ٢٢ شب پذیرای علاقمندان در فرهنگسرای شهرکرد است.

کارگران، اجرای طرح تعویض قرآن های قدیمی با قرآن های چاپ جدید را یکی دیگر از برنامه های ماه مبارک رمضان دانست و بیان کرد: دو هزار جلد قرآن کریم در استان چاپ شده تا در ماه مبارک رمضان با قرآن های قدیمی تعویض شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: نمایشگاه هنرهای تجسمی، نمایشگاه عفاف و حجاب، مراسم و محافل قرآنی، اجرای تئاتر خیابانی، برگزاری شب های شعر و خاطره، اکران فیلم های کوتاه و بلند، غرفه قرآن بخوانید و جایزه بگیرید، غرفه حجاب و عفاف، شفاخانه قرآنی، فروش صنایع دستی، نشست های علمی و فرهنگی و برگزاری کارگاه های تخصصی ویژه کودک و نوجوان از دیگر برنامه های پیش بینی شده در نمایشگاه علوم قرآنی است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در ماه مبارک رمضان از تعدادی از فعالان قرآنی، مربیان، ائمه جماعات، قاریان و هنرمندان برتر استان در عرصه قرآنی تجلیل می شود.

گفتنی است: پیش از این نخستین و دومین ویژه برنامه جشن رمضان دو سال گذشته در استان برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار