معاون منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان خبر داد
معاون منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از نامگذاری پست‌های برق استان همدان به نام شهدا خبر داد.
کد خبر: ۹۰۱۸۵۱۱
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶

نامگذاری پست‌های برق استان همدان به نام شهدابه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، عباس گودرزی در سرکشی مشاور استاندار همدان در امور ایثارگران از شرکت توزیع نیروی برق استان همدان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح شرکت و بین کارکنان هر ساله برنامه‌هایی را در دستور کار داریم که به اجرایی می‌شود.

 وی افزود: در حال حاضر از 353 نفر نیروی رسمی شرکت حدود 120 نفر از خانواده معظم شهدا و ایثارگران و جانباز هستند.

معاون منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان عنوان کرد: در کنار وظیفه اصلی شرکت برای تأمین برق مطمئن از امور فرهنگی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت غافل نشده‌ایم و یکی از فعالیت‌های ما پرداختن به این امور فرهنگی و ایثارگران است.

وی با اشاره به وجود پنج شهید در این شرکت گفت: طی اقدامی برخی از پست‌های زمینی توزیع برق به نام این بزرگواران نامگذاری شده است.

گودرزی یادآور شد: همچنین المانی از شهدای این شرکت شهیدان «مجید صفی‌خانی»، «کاوه فروغی»، «علیرضا اختری»، «قربانعلی حسینی» و جانباز شهید «علیرضا فلاحی» در ورودی شرکت تعبیه شده است.

وی با اشاره به تهیه منشور اخلاقی ایثارگران شرکت تصریح کرد: این منشور برای اولین بار در سطح وزارت نیرو در شرکت توزیع نیروی برق استان همدان تهیه و تدوین شد.

معاون منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از کسب رتبه در ارزیابی‌ها مختلف خبر داد و افزود: دستورالعمل تجلیل از ایثارگران و آزادگان نیز و تسهیلات لازم به طور کامل در شرکت اجرایی و پرداخت شده است.

وی از دیگر برنامه‌های انجام شده در امور فرهنگی و ایثارگران را اعزام کارکنان به اردوهای راهیان نور عنوان کرد و گفت: هر ساله 3 اتوبوس اختصاصی از کارکنان شرکت به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند.

گودرزی ادامه داد: بروزرسانی درصد جانبازی پرسنل، تهیه کارنامه ایثارگری برای همکاران، سرکشی از خانواده شهدا و ایثارگران، پرداخت تسهیلات مسکن ایثارگران بر اساس ابلاغیه‌ها، اطلاع رسانی لیست مراکز درمانی به جانبازان و ایثارگران و پرداخت فرانشیز درمان آنها از دیگر اقدامات انجام شده است.

وی با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی یادآور شد: برگزاری برنامه روز شهید، صعود به قله، تکریم و مناسب‌سازی مسیر تردد جانبازان، میزبانی مسابقات قرآن و عترت، مسابقات ورزشی و فرهنگی، حضور در راهپیمایی‌ها، تهیه ویژه‌نامه حدیث ایثارو خاطرات ایثارگران شرکت نیز از فعالیت‌های فرهنگی انجام شده در این شرکت است.

معاون منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به وجود 22 حلقه صالحین فعال در شرکت توزیع برق استان و واحدهای تابعه آن گفت: از دیگر برنامه‌های ما اعزام اکیپ به کربلای معلی است که در کنار فعالیت برقی و انجام وظیفه، کار خدمت‌رسانی به زائران را نیز به مدت یک ماه برعهده دارند.

وی عنوان کرد: در بخش برون‌سازمانی نیز اعمال معافیت‌های بخش انرژی برای خانواده شهدا، جانبازان بالای 25 درصد و آزادگان و بکارگیری نیروی ایثارگری انجام می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات