نگار اردیبهشت در نکا به چهارومین فصل خود رسید

هم‌زمان با واپسین روزهای اردیبهشت‌ماه چهارمین نشست صمیمی خوشنویسان، شاعران و هنرمندان مازنی با حضور شاعران طراز اول کشور، استاد علی شیرازی، استاد اسرافیل شیرچی، استاد سهیل محمودی و استاد غلامرضا رضایی در مجتمع فرهنگی هنری امیرالمؤمنین (ع) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۱۸۴۷۰
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، هم‌زمان با واپسین روزهای اردیبهشت‌ماه چهارمین نشست صمیمی خوشنویسان، شاعران و هنرمندان مازنی با حضور شاعران طراز اول کشور، استاد علی شیرازی، استاد اسرافیل شیرچی، استاد سهیل محمودی و استاد غلامرضا رضایی در مجتمع فرهنگی هنری امیرالمؤمنین (ع) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا در این مراسم از هنرمندان به‌عنوان الگوهای برتر آیندگان در سطح شهرستان، استان و کشور یادکرد و همچنین گفت: نشست‌ها و گردهمایی‌های هنرمندان، شاعران و خوشنویسان نباید مختص به زمان اندکی باشد چراکه با انتقال آموزه‌ها و تجربیاتشان به نسل‌های آینده به‌خوبی می‌تواند اثرگذار باشد.

مهدی روحی با اشاره به اینکه شناسایی هنرمندان خبره و توانمند باقوت عملیاتی می‌شود افزود: به دنبال این هستیم آثار و توانمندی‌های هنرمندان را به مردم بشناسانیم تا مردم نیز از این آثار گران‌سنگ استفاده کامل را ببرند.

این مسئول فرهنگی افزود: مسائل فرهنگی و حمایت از هنرمندان کارآمد شهرستان را از دغدغه‌های اصلی خود در حوزه فرهنگ و هنر می‌دانم چراکه حمایت از این قشر هنری قطعاً می‌تواند بسیاری از آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی سطح شهر را از میان بردارد و در این راستا شهرستان را به رشد و تعالی خواهد رساند.

به گفته روحی وجود هنرمندان در تمامی مقاطع و عرصه‌ها منشا خیروبرکت برای شهرستان تلقی می‌شود و اداره فرهنگ و ارشاد به‌عنوان متولی فرهنگ و هنر با حمایت از هنرمندان در جهت تقویت مسائل فرهنگی و هنری گام‌های اثرگذار خواهد برداشت.

گفتنی است، در این مراسم از هنرمندان به نام و برجسته شهرستان نکا تجلیل به عمل آمد، همچنین در حاشیه این مراسم نمایشگاه آثار خوشنویسان مازندران با حضور اساتید طراز اول کشور در نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا افتتاح شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار