حجت الاسلام منتشلومسوول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دهگلان درگفتگویی بااشاره به خروج آمریکاازبرجام افزود:خروج آمریکاازبرجام باردیگرمهرتاییدی بربی اعتباربودنش زد.
کد خبر: ۹۰۱۸۴۵۸
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳
حجت الاسلام منتشلو مسوول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دهگلان درگفتگوبا خبرگزاری بسیج از کردستان، بااشاره به خروج آمریکاازبرجام افزود:خروج آمریکاازبرجام باردیگرمهرتاییدی بربی اعتباربودنش زد.

وی درادامه گفت:آمریکا با خروج از این توافق بین المللی نشان داد که هیچ اطمینانی به اونیست و ثابت کرد اگر درباره مساله‌ای با کشوری به توافق برسد در هر شرایطی که به نفع خود بداند می‌تواند توافق را نقض کندوبارهااین مسئله به اثبات رسیده است.

منتشلوعنوان کرد:یکی ازعایدات برجام این بودکه، هم افکار عمومی دنیا و هم شرکای خود آمریکا با یک تردید بزرگ مواجه شدند که آمریکا به هیچ وجه نه در حوزه سیاسی و نه حوزه حقوقی قابل اعتماد نیست که پیمان‌های چند جانبه را به راحتی رها و نقض می‌کند و از آن خارج می‌شود.

مسوول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دهگلان خاطرنشان کرد: در حال حاضر شرایط به گونه‌ای پیش رفته که زمینه بدبینی ملت‌ها نسبت به برخی از دولت‌ها همچون آمریکا به خاطربدعهدی هایش فراهم شده است.

وی تصریح کرد: این اقدام دولت آمریکا، پشت پا زدن به تعهدی بین المللی و مایه بی اعتباری آمریکاست.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات