در جمع کارکنان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بن عنوان شد:
معاون هماهنگ كننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم (علیه السلام) گفت: داشتن روحیه معنوی مقدمه غلبه بر جنگ نرم و جنگ سخت دشمنان انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۰۱۸۴۵۲
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار حمیدرضا توسلی،  در جمع کارکنان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بن، با تبریک حلول ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی تا كنون با دشمنی های زیادی از جانب استكبار روبرو بوده و تمام تلاش دشمنان این نظام مقدس برای دور كردن مردم از معنویت و دین داری بوده است.

معاون هماهنگ كننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم (علیه السلام) اظهار کرد: علت پیروزی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس، همین روحیه معنوی و توكل بر خداوند متعال و توسل به ائمه طاهرین و بالا بودن روحیه اعتقادی بین رزمندگان بود.

وی تصریح کرد: امروز نیز برای غلبه بر جنگ نرم دشمنان كه به وسیله ابزار مختلف تبلیغی و رسانه ای  از جمله؛ تلفن های همراه هوشمند و ماهواره ها و انواع شبكه ها به درون تمام خانواده ها رسوخ پیدا كرده است، باید با استفاده از ظرفیت های سپاه و بسیج، معنویت را در سطح جامعه افزایش دهیم و با استمداد از خداوند متعال و ذات مقدس ائمه معصومین در این زمینه نیز نقشه شیطانی استكبار علیه این انقلاب مهدوی را خنثی نماییم.

سرهنگ توسلی افزود: سربازان وظیفه نیز می توانند با استفاده از فرصت دوساله حضور در سپاه و با استفاده از مربیان و استادان گرانقدر بر معلومات معنوی و دینی خود بیفزایند تا بتوانند در آینده مدیران و كاركنان انقلابی و جهادی برای این نظام مقدس باشند و در عرصه های گوناگون خدمت به مردم ایفای نقش نمایند.

ارسال نظرات