مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران یادآور شد: پخش زنده دعا و اذان توسط قاریان ممتاز استان با همکاری صدا و سیمای استان. و برگزاری جلسات تفسیر قرآن درمساجد استان نیز در دستور کار قرار دارد.
کد خبر: ۹۰۱۸۴۳۰
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام ناصر شکریان درباره برنامه‌های ماه مبارک رمضان اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران در گفتگویی اظهار کرد: برگزاری گفتمان قرآنی از سوی مؤسسات در سطح مساجد استان در دستور کار قرار دارد.

وی به برگزاری محافل انس با قرآن با حضور قاریان و حافظان و گروه‌های تواشیح  در مساجد استان اشاره کرد و افزود: ایستگاه نقاشی با مضامین قرآن  و اهل بیت ویژه قرآن‌آموزان در سطح مساجد استان  وبرگزاری مسابقه مقاله‌نویسی با موضوعات مختلف قرآنی در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران تصریح کرد: برپایی ایستگاه‌ها و نمایشگاه‌های قرآنی در شهرها و روستاها توسط مؤسسات قرآنی و خانه‌های قرآن،اجرای برنامه ختم قرآن و صلوات برای سلامتی و تعجیل در ظهور امام زمان(عج)، رسال پنج عکس زیبا از نوجوانان و جوانان به‌صورت سی دی از مراسم‌های شب‌های احیا، راهپیمایی روز قدس ، برپایی نماز جماعت ، برگزاری دعا و مناجات و سایر برای شرکت در جشنواره عکس برتر و اهدای جوایز به 3 عکس برتر استان و چاپ در نشریه قرآنی نسیم هدایت استان، برگزاری کلاس‌های تفسیر قرآن کریم و دیدار مدیران ، مربیان و قرآن آموزان از علما و خانواده‌های شهدا از دیگر برنامه‌ها است.

این مسؤول با اعلام اینکه برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی ویژه ماه مبارک رمضان ر دستور کار قرار دارد، اظهار کرد: برگزاری مراسم جزء خوانی با حضور قاریان ممتاز استان در سطح مساجد،  تجلیل از نخبگان  و فعالان قرآنی استان و برگزاری مسابقات قرآنی مختلف در فضای مجازی و سایت تبیان سازمان تبلیغات اسلامی استان نیز از دیگر برنامه‌ها است.

شکریان با بیان اینکه جشن نیمه رمضان ویژه میلاد امام حسن مجتبی(ع) توسط مؤسسات قرآنی برگزار می‌شود، گفت: جشنواره کتابت وحی به مناسبت لیالی قدر، کرسی‌های تلاوت در مساجد استان و همچنین کلاس‌های آموزشی قرآن برای عموم مردم توسط مؤسسات قرآنی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اعزام یک‌هزار و 700 روحانی مقیم و غیرمقیم به مساجد شهرهای مازندران، بیان کرد: اعزام قاریان و حافظان و گروه‌های تواشیح از سوی دارالقرآن استان به مساجد استان و برگزاری مسابقه 30 شب 30 آیه با همکاری صدا و سیمای مرکزاستان نیز از دیگر برنامه‌ها به شمار می‌رود.


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران یادآور شد: پخش زنده دعا و اذان توسط قاریان ممتاز استان با همکاری صدا و سیمای استان. و برگزاری جلسات تفسیر قرآن درمساجد استان نیز در دستور کار قرار دارد.

شکریان با اعلام اینکه  گردهمایی روحانیت قبل از ماه رمضان در همه شهرها و همچنین به صورت متمرکز و استانی در مصلی ساری باحضور آیت الله نوری همدانی برگزار شد، گفت: برگزاری جلسات شورای هیأت‌های مذهبی و کانون مداحان شهرهای استان نیز در این ایام در دستور کار قرار دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها