توزیع سبد کالای ویژه ماه رمضان میان نیازمندان کردستانی

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان گفت: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده در دهه اول ماه مبارک رمضان، ۲ میلیارد ریال مواد غذایی به صورت سبد کالا در بین مددجویان زیر پوشش این نهاد و نیازمندان استان توزیع می‌شود.
کد خبر: ۹۰۱۸۴۲۵
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، فرهاد کاظمی با اعلام این خبر اظهار داشت: سبد‌های کالایی ویژه ماه مبارک رمضان شامل اقلام خوراکی از جمله برنج، مرغ گرم کشتار روز، خرما، روغن و حبوبات است و در چند مرحله در بین مددجویان توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه در مرحله اول ۲ میلیارد ریال برای خرید این اقلام اختصاص داده شده است، افزود: در این مرحله به هر خانوار مددجو سبد کالایی به ارزش یک میلیون و ۲۰۰ هزار ریال اعطا می‌شود.

کاظمی یادآور شد: طرح توزیع سبد کالایی در بین نیازمندان از سوی کمیته امداد و خیران و نیکوکاران در طول سال انجام می‌شود، اما در ماه مبارک رمضان به صورت ویژه‌تر اجرا خواهد شد.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان با بیان اینکه در تهیه و توزیع سبد کالا، سایر نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی، مراکز نیکوکاری و موسسات خیریه نیز مشارکت دارند، تاکید کرد: این همکاری و مشارکت موجب می‌شود که در مرحله بعدی و تا پایان ماه رمضان کمک‌های بیشتری برای نیازمندان جذب شود.

وی ابراز امیدواری کرد با کمک خیران و نیکوکاران تا پایان ماه مبارک رمضان تمام مددجویان زیر پوشش این نهاد و سایر نیازمندان استان تحت حمایت‌های ویژه قرار بگیرند.

۱۱۰ هزار نفر کردستانی در قالب ۶۵ هزار خانوار زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند که ۴۴ هزار خانوار از این تعداد مستمری بگیر و ۲۱ هزار خانوار نیز به صورت چند خدمتی تحت حمایت قرار دارند.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات
آخرین اخبار