گردهمائی بزرگ همسران شاهد و ایثارگر شهرستان زرند برگزار گردید

در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، ماه بهار قرآن و ضیافت الهی همایشی باشکوه با حضور جمع کثیری از همسران شاهد و ایثارگر در محل تکیه و سقاخانه ابوالفضل العباس ریحانشهر شهرستان زرند برگزار گردید.
کد خبر: ۹۰۱۸۴۲۳
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛درگردهمائی بزرگ همسران شاهد و ایثارگر شهرستان زرندحسن عرب رئیس بنیاد شهید این شهر با تبریک حلول ماه مبارک رمضان وعرض خیر مقدم و تقدیر و تشکراز حضور فعال همسران شاهد در این مراسم معنوی اظهار داشت: صبوری و استقامت همسران شاهد و ایثارگر در تربیت یادگاران بزرگوارآنان قابل‌تحسین است، باید این مقام و منزلت را همواره ارج نهاد.

وی با اشاره به معرفی شهداء و ایثارگران بعنوان الگو‌های راستین برای جامعه امروزی خاطرنشان ساخت: نباید فراموش کرد که فرهنگ ایثار و شهادت دربردارنده‌ی آثار و برکات عظیمی است که تاثیر مهمی را در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خواهد داشت چرا که ایثار و شهادت یکی از غنی‌ترین گنجینه‌های فرهنگ اسلامی ماست.

رئیس بنیادشهید زرنددر بخش دیگری از صحبت هایش به فعالیت‌ها و رسالت فرهنگی بنیاد اشاره داشت و افزود: مسابقات علوم قرانی و معارف اسلامی یکی از برنامه‌های مهم فرهنگی این نهاد مقدس است که زمینه رقابت سالم را در جامعه هدف فراهم می‌کند چراکه تمسک بیشتر به قرآن کریم آسیب‌های اجتماعی را کاهش داده و جوانان را از درگیر شدن با مشکلات حفظ می‌کند.

وی همچنین افزود: اعزام خانواده‌های شاهد و ایثارگر به حج تمتع براساس اولویت‌های تعیین شده انجام می‌شود و لذا خانواده‌های شاهد و ایثارگرکه واجد شرایط هستند در کاروان‌ها ثبت نام می‌کنندو مطابق مقررات به سفر زیارتی خانه خدا اعزام خواهند شد.

رئیس بنیادشهید و امور ایثارگران زرندگفت: ارائه خدمات درمانی وسلامت خانواده‌ای شاهد و ایثارگر نیز یکی از وظایف خطیر بنیاد شهید است که در قالب تفاهم نامه‌های امضاء شده فی مابین مراکز خدمات درمانی بصورت مستمر در حال اجراست که بخشی از خدمات درمانی موردنیاز جامعه هدف از طریق پوشش بیمه عمر و بیمه تکمیلی درمان (بیمه دی) ارائه می‌گردد.

وی در خاتمه با اشاره به راه اندازی مرکز مشاوره‌ای شاهد افزود: مشاوران این مرکز روانشناسان مجرب و اهل فن هستند که درحوزه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی همچون ازدواج، خانواده، تحصیل و ... وظیفه خدمات رسانی به جامعه هدف را بر عهده دارندو لذا توصیه می‌شود با توجه تسهیلات فراهم شده خانواده‌ها حداکثر استفاده بهینه را از این مرکز داشته باشند
ارسال نظرات