جایزه بزرگ جشنواره کودک کره جنوبی به فیلم کوتاه آخرین آغوش به کارگردانی سامان حسین پور رسید.
کد خبر: ۹۰۱۸۳۷۸
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، جایزه بزرگ جشنواره کودک کره جنوبی به فیلم کوتاه آخرین آغوش به کارگردانی سامان حسین پور رسید.

این جشنواره مختص به نمایش گذاشتن فیلم‌هایی درباره کودکان یا برای کودکان است و در شهر سئول کره جنوبی برگزار شد؛ در این دوره به فیلمسازان ایرانی چهار جایزه داد که جایزه بزرگ این جشنواره به سامان حسین پور از کردستان رسید.

یکی از جوایز بزرگ جشنواره به آخرین آغوش ساخته سامان حسین‌پور رسید و در بخش بهترین فیلم کوتاه: چشم انداز خالی ساخته علی زارع قنات نوی، سکوت ساخته مشترک علی عسگری و فرنوش صمدی و سفید کم رنگ ساخته غلامرضا جعفری جایزه گرفتند.

ششمین جشنواره جهانی فیلم‌های کودکان کره جنوبی ۱۰ تا ۱۷ می‌برگزار شد.

سامان حسین پور متولد ۱۳۷۱ شهر سقز از استان کردستان است و از سال ۱۳۸۶ به فیلمسازی مشغول است. تاکنون ۶ فیلم کوتاه داستانی را کارگردانی کرده است و بیش از ۴۰ جایزه ملی و بین المللی را در کارنامه خود دارد.
آخرین آغوش پنجمین فیلم کوتاه سامان حسین پور محسوب می‌شود که داستان خانواده‌ای است که آنچنان مجذوب فضای مجازی و گوشی‌های همراه خود هستند که حتی متوجه مرگ یکی از اعضای خانواده نمی‌شوند. در این فیلم آکو زندکریمی به عنوان دستیار کارگردان، زانیار لطفی به عنوان تصویربردار، نوید زارع به عنوان دستیار تصویر، محمد توریوریان به عنوان صدابردار، شورش وکیلی به عنوان تروکاژ و گرافیست، فرشته احمدی به عنوان تدارکات و ژونا سجادی، فریدون علیرمایی، رشید حسین پور، علی پناهی، محمد پناهی، نیما حسینی، پروین فلاحی و کژال صادقی به عنوان بازیگر، "نویسنده، کارگردان و تدوینگر این فیلم یعنی سامان حسین پور" را در تولید فیلم یاری دادند.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات