مسئول دفتر نمایندگی در سپاه انصار الحسین (ع) گناوه

ماه رمضان ماه فرصت هاست.

حجت الاسلام احمد رضایی زاده در آیین افتتاح اجرای بر نامه های ماه مبارک رمضان در سپاه انصار الحسین (ع) گناوه گفت : ماه مبارک رمضان ، نعمت بسیار بزرگی است که خداوند متعال در اختیار بندگان خود قرار داده است .
کد خبر: ۹۰۱۸۳۷۷
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵

به گزارش خبر نگار بسیج از گناوه  ، رضایی زاده افزود : ساعات و لحظات ماه مبارک رمضان دارای ارزش بالایی می باشد و ظرفیت های بسیار با ارزشی برای تحقق معرفت دینی در ماه رمضان وجود دارد .

وی اضافه کرد : برکت ،رحمت و غفران خداوند در ماه مبارک رمضان قرار داده شده است و می توان با برنامه ریزی وتوجه به آن این هدیه های الهی را در ماه مبارک رمضان بدست آورد .

حجت الاسلام رضایی تصریح کرد: در این ماه انسان می تواند به تقوای الهی دست یابد  و  تقواهم سبب می شود که کرامت انسانی و الهی شامل انسان شود  که در نزد انسانهای دیگر و در پیشگاه خداوند متعال سرافراز باشیم .

وی همچنین فزود : در طول این ماه مبارک بر نامه های متنوعی جهت معنویت افزایی و استفاده بهینه پاسداران و سربازان  در نظر گرفته شده است .

رضایی تصریح نمود: یرگزاری کلاسهای نور المبین ، کلاسهای اخلاق و احکام ،  کلاسهای روانخوانی و روخوانی و همچنین محافل قران در طول هفته و همه روزه با بر نامه ریزی انجام شده  اجرا می شود.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار