طبرسی با اشاره به فرارسیدن سالروز فتح خرمشهر گفت: خرمشهر دست خالی فتح شد، شیعیان عاشورایی خرمشهر را فتح کردند و بعد از فتح آن صدام مجبور به مذاکره شده است.
کد خبر: ۹۰۱۸۳۷۳
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، آیت‌الله نوراله طبرسی به بیان نکات ارزشی  و دینی پرداخت و اظهار کرد: انبیا آمدند مردم را دعوت به توحید و راه جدیدی را انتخاب کردند.
وی  با بیان اینکه پیامبران دنبال خود انسان رفتند وقتی انسان موفق می‌شود که بتواند وجود خود را ورق بزند که در این گوهر گرانبها چه نهفته است، افزود: انسان‌ها حکم قطب‌نما را دارند و در هر کجای دنیا باشد خدا و فطرت را می‌فهمند. 


نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اشاره به اینکه پیامبران آمدند بشر را به خویشتن خود برگردانند، متد تبلیغ انبیا لا اله الا الله است، ادامه داد: آنان آمدند جامعه را اصلاح و ما را با خدا آشنا کنند،  تا انسان درست نشود عدالت و علم نیست.


وی با بیان اینکه انبیا آمدند تا فطرت خفته ما را بیدار کنند، افزود: آمدند تا آنچه را که در درون ماست، پاسخ دهند.


امام جمعه شهرستان ساری یادآور شد: یکی از راه‌های رسیدن به کمال مسئله تقوا است، اگر تقوا داشته باشیم خدا را می‌شناسیم.


نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اشاره به عظمت ماه رمضان اظهار کرد: هدف از رمضان، خودسازی و تقوا و خداترس شدن است، ماه رمضان آنقدر دارای اهمیت و بزرگ است که بر 11 ماه برتری دارد.

وی با اشاره به فرارسیدن سالروز فتح خرمشهر اضافه کرد: خرمشهر دست خالی فتح شد، شیعیان عاشورایی خرمشهر را فتح کردند و بعد از فتح آن صدام مجبور به مذاکره شده است.


نماینده ولی فقیه در استان مازندران یادآور شد: مردان مرد در میدان آمدند و هیچ کس احتمال نمی‌داد که بتوانیم خرمشهر را فتح کنیم و جنگ را پیروز شویم.


امام جمعه شهرستان ساری با اشاره به انتقال سفارت آمریکا به قدس بیان کرد: این اقدام را ترامپ انجام داد تا کم کم قدس پایتخت یهودیان شود، این امر یک کودتای عبری عربی آمریکایی بود.


طبرسی با بیان اینکه این انتقال کار زشت و بدی بود که انجام شد، افزود: این اقدام دو رویه دارد، پایکوبی در قدس و حمام خون در غزه، انگلیس رژیم صهیونیستی را در روز نکبت در قلب مسلمین آورد و آمریکا این عمل زشت انجام داد آیا این ننگ و ذلت برای مسلمین نیست؟

خطیب جمعه مرکز مازندران بیان کرد: انشاءالله روزی مسلمین ریشه گندیده رژیم صهیونیستی را می‌کنند و به زباله‌دان تاریخ می‌اندازد.


امام جمعه شهرستان ساری با اشاره به ضرورت حمایت از کالای ایرانی یادآور شد: این امر را چه کسی باید پیشگام شود؟ رئیس جمهور، دولت نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اگر بانک‌ها و بیمه‌ها حمایت از کارخانجات و حمایت از کشاورزان را نداشته باشند، تولید نخواهیم داشت.


نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اشاره به مشکلات زیاد اشتغال در استان گفت: چرا خسارات ناشی از یخ‌زدگی سال گذشته پرداخت نشد، چرا واردات بی‌رویه برنج، میوه‌ها و محصولات کشاورزی و اجبار کشاورز به فروش محصولات به دلالان انجام می‌شود؟ 


طبرسی با اشاره به نظارت بر بانک کشاورزی خاطرنشان کرد: تسهیلات کم‌بهره بانکی که پایه‌های تولید اقتصادی مقاومتی است به کشاورزان داده شود.


وی با اشاره به لزوم پیگیری مشکلات واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی و علت رو به تزاید بیکاری در مازندران افزود: همدلی نمایندگان مجلس شورای اسلامی مورد توجه قرار گیرد تا حقوق استان را بگیریم و از دریافت بودجه ملی محروم نباشیم.


امام جمعه شهرستان ساری با بیان اینکه برای گردشگری سرویس‌دهی کنیم، افزود: مهار آب سطحی مازندران که 90 در صد هدر می‌رود، لازم است تا پیگیری و مدیریت شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها