خبرهای داغ:
جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی:
جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه روزه خواری در ملاء برابر قانون جرم است گفت: با افرادی که در انظار عمومی تظاهر به روزه خواری کنند برابر قانون برخورد خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۱۸۳۶۶
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴

تظاهر به روزه خواری در ملأ عام جرم است

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علی محمدی در گفتگو با خبرنگاران، از آمادگی پلیس استان جهت ارائه خدمات انتظامی و ترافیکی به شهروندان خبر داد و گفت: در ایام ماه مبارک رمضان تمهیدات ویژه ای در حوزه های انتظامی، ترافیکی درنظرگرفته شده که با همکاری و همیاری شهروندان اجرا خواهد شد تا مشکلی در روند خدمت رسانی مطلوب بوجود نیاید و مردم به نحو احسن ازفیوضات ماه مبارک رمضان بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه لیالی قدر امسال با سالروز ایام رحلت حضرت امام (ره) تقارن دارد، افزود: در این ایام و همچنین مراسم روز قدس و عید سعید فطر پلیس استان طرح های ویژه امنیتی، انتظامی و ترافیکی را به اجرا خواهد گذاشت تا مردم با خیال راحت به مناسک و راز و نیاز خود در حسینیه ها، تکایا، مصلاها و مساجد مشغول شوند.

سردار محمدی اظهارداشت: در شب های ماه مبارک رمضان که شهروندان جهت شرکت در مراسمات مذهبی در مساجد حضور خواهند داشت حتما جهت جلوگیری از سرقت های احتمالی به هشدارهای پلیسی توجه جدی داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه روزه خواری در ملاء برابر قانون جرم است گفت: با افرادی که در انظار عمومی تظاهر به روزه خواری کنند برابر قانون برخورد خواهد شد.

محمدی همچنین با تقدیر از مردم فهیم استان در تعامل و همکاری با پلیس در حوزه های امنیت اجتماعی،افزود: مردم ما قطعا حرمت ماه مبارک را حفظ خواهند کرد و چنانچه معدود افرادی بخواهند با بد حجابی و بد پوششی در معابر عمومی و داخل خودروها هنجار شکنی کنند با هماهنگی مراجع قضائی با آنان برخورد خواهد شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان به نحوه فعالیت رستورانها، قهوه خانه ها و اغذیه فروشی های بین راهی و شهری در ایام ماه مبارک رمضان نیز اشاره و بیان کرد: صنوف داخل شهری ازاذان صبح تا افطاری تعطیل خواهند بود و مراکز بین راهی و رستوران های داخل فرودگاه ها،راه آهن و ترمینال ها نیز با حفظ موازین و ضوابط قانونی ابلاغی در محل های استتار شده و صرفا از مسافران پذیرایی خواهند کرد.

سردار محمدی درپایان گفت: پلیس نظارت بر اماکن عمومی بر فعالیت این صنوف نظارت خواهد داشت و در صورت مشاهده هر گونه تخلف قطعا محل پلمپ و با مدیران و متصدیان آنان برخورد قانونی خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها