نویسنده دفاع مقدس در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد

باور عمیق و نگاه تخصصی رهبری به ادبیات

محمودزاده گفت: رهبری فردی حرفه ای در این امر هستند و نگاه عمیقی به موضوع کتاب دارند و همیشه دست روی نقطه های حساس می گذارند و اهل کتاب را غافلگیر می کنند.
کد خبر: ۹۰۱۸۳۴۴
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰

نصرت الله محمودزاده نویسنده دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به بازدید حرفه ای رهبر معظم انقلاب از نمایشگاه کتاب امسال گفت: نگاه مقام معظم رهبری به مقوله کتاب و نشر  و ادبیات را می توان از دو زاویه بررسی کرد.

وی افزود: یکی اینکه نگاه شخص ایشان که برند خودشان است و ربطی به مسئولیتشان ندارد که فردی حرفه ای در این امر هستند و نگاه عمیقی به موضوع کتاب دارند و همیشه دست روی نقطه های حساس می گذارند و اهل کتاب چه انقلابی و چه دیگران را غافلگیر می کنند.

محمودزاده تصریح کرد: این مسئله نشان از باور عمیق ایشان به ادبیات دارد که کمتر به آن توجه کرده ایم. بعد دیگر این قضیه به این برمی گردد که ایشان به عنوان رهبر جامعه مانند بارانی هستند که بر همه می بارند. این بار ایشان وارد نمایشگاه شدند و به غرفه هایی رفتند که شاید کسی فکرش را نمی کرد و از کتابهایی صحبت می کنند آن هم به صورت کاملا تخصصی که نشان می دهد با برنامه وارد  نمایشگاه می شوند و پیام می دهند ولی ما پیام ها را درک نمی کنیم.

 

ارسال نظرات