در گفتگو با بسیج عنوان شد:

گرامیداشت هفته مقاومت و پیروزی با 45برنامه در کوهرنگ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهرنگ از اجرای 45برنامه ویژه هفته مقاومت و پیروزی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۱۸۳۰۰
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار عزیز موسایی در حاشیه جلسه ستاد برگزاری سالروز آزادسازی خرمشهر در گفتگو با خبرنگار افتخاری بسیج، فرارسیدن هفته مقاومت و پیروزی را گرامیداشت.

وی افزود:  آزادسازی خرمشهر مرهون هدایت های حکیمانه امام خمینی(ره)، ایثار و فداکاری، ولایت پذیری و اتحادمردم و نیروی نظامی، ایمان و بصیرت مردم ایران است.

موسایی تصریح کرد: امروز می توانیم از دستاورد اتحاد بین مردم و نیروی های مسلح به عنوان یک الگوی موفق در دفاع مقدس، در راستای پیروزی در سایر جبهه ها اعم از جبهه های اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی، بخصوص در تحقق شعار سال یعنی حمایت از کالای ایرانی استفاده کنیم.

وی با اشاره به مصادف شدن سالروز آزدسازی خرمشهر و هفته مقاومت و  پیروزی با ماه مبارک رمضان، مسجد محوری را ویژگی برنامه های گرامیداشت این مناسبت در سال جاری عنوان کرد و گفت: معنویت و ایثار و استقامت و جهد و تلاش در راه رسیدن به خدا و همچنین مسجد محوری چه در جبهه های نبرد نظامی و چه در جبهه های نبرد اقتصادی و فرهنگی و جنگ نرم از خصوصیات رزمندگان و جهادگران در راه خداست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهرنگ افزود: پیروزی و فتح خرمشهر نشان داد با پیروی از ولایت و اتحاد و ایثارگری می توان در هر برهه زمانی بر دشمنان و استکبار فائق آمد و همیشه پیروز و رستگار باشیم.

وی در پایان ازاجرای 45 عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت سالروز آزادی خرمشهر و هفته مقاومت و پیروزی درشهرستان کوهرنگ خبرداد و گفت: به همین مناسبت تمامی حوزه های مقاومت و پایگاه های بسیج حداقل یک عنوان برنامه با محوریت هفته مقاومت و پیروزی و سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان اجرا می کنند.

گفتنی است: اجرای صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی، گلباران و عطرافشانی قبور مطهر شهداء، دیدار با خانواده معظم شهدا، تجلیل از رزمندگان عملیات غرور آفرین بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر، نشست های بصیرتی حلقه های صالحین با محوریت دفاع مقدس و نقش مقاومت در پیروزی و ...، از جمله برنامه های گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار