خبرهای داغ:

یادواره شهدای فتح خرمشهر در تیران برگزار می شود

رییس بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان تیران گفت:برنامه های فرهنگی درحوزه ایثار و شهادت علاوه برحفظ و تکریم جایگاه شهدا وخانواده ها به اقتدار ملی و هویت می انجامد و روحیه مقاومت را در برابر دشمنان تقویت می شود
کد خبر: ۹۰۱۸۲۴۱
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۲:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، مهرداد حسن پور در گفت و گویی اظهار کرد: پنج نفر از شهدای این شهرستان در عملیات بیت المقدس به درجه شهادت رسیده اند که همزمان با سالروز فتح خرمشهر یادواره پنج شهید این واقعه در تیران و کرون برگزار می‌شود.

وی افزود: این یادواره پنج شنبه سوم خردادماه در مصلی شهر عسگران از توابع شهرستان تیران و کرون با حضور خانواده شهدا، مردم و مسئولان برگزار و خاطره گویی و جایگاه و اهمیت فرهنگ ایثار و شهادت تبیین خواهد شد.

رییس بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان تیران وکرون ادامه داد: جلسات خاطره گویی، همایش ضیافت و شهادت و همچنین صبحگاه مشترک بین نیروی مسلح مستقر در شهرستان تیران و کرون به مناسبت سوم خردادماه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به ساماندهی گلزار‌های شهدا در شهرستان تیران و کرون خاطرنشان کرد: گلزار‌های شهدای این شهرستان با مشارکت خیران، دهیاری و شهردار ساماندهی و برنامه‌های فرهنگی در گلزار‌های شهدا انجام می‌شود.

حسن پور با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیازمند برگزاری برنامه‌های فرهنگی است، اضافه کرد: برنامه‌های فرهنگی در حوزه ایثار و شهادت علاوه بر حفظ و تکریم جایگاه شهدا و خانواده‌ها به اقتدار ملی و هویت می‌انجامد و روحیه مقاومت را در برابر دشمنان تقویت می‌شود.
ارسال نظرات