نماینده ولی فقیه در البرز و امام جمعه کرج، انتقال پایتخت رژیم اشغالگر صهیونیستی را از تل آویو به قدس شریف، لکه ننگی برای نهادهای بین المللی توصیف کرد.
کد خبر: ۹۰۱۸۱۸۲
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرج بابیان اینکه صهیونیست‌ها قصد غلبه و حاکمیت بر فلسطین رادارند، اظهار کرد: هر مسلمانی وظیفه دارد که برای دفاع از مردم فلسطین قیام کند.

وی با تأکید بر اینکه اسرائیل این غده سرطانی باید از صفحه روزگار محو شود، گفت: ۷۰ سال از مذاکره فلسطین‌ها می‌گذرد و چیزی جز عقب ماندن و از دست دادن بیش از ۷۰ درصد از سرزمین عایدشان نشده است.

اقدام غاصبان فلسطین لکه ننگ برای نهادهای بین المللی است

خطیب جمعه کرج خطاب به آنانی که در پی مذاکره با آمریکا هستند، گفت: فلسطین می‌تواند درس عبرت باشد، اروپا مشکلات ایران را حل نمی‌کند و این خیال کاملاً اشتباه است، کشورهای اروپایی زمانی که منافع آمریکا در میان باشد منافع خودشان را کنار می‌گذارند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به اینکه ایران ازنظر آمریکا و اروپا برای منطقه تهدید محسوب می‌شود، گفت: رهبر معظم انقلاب تأکید کرده‌اند باید تضمین اساسی برای مراوده با اروپا داشته باشیم زیرا اروپا در شرایط حساس قطعاً آمریکا را به ایران ترجیح می‌دهد.

آیت‌الله حسینی همدانی با تأکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب برجام را برای مردم صادقانه تشریح کردند، گفت: چرا برخی مسئولان اشتباهات خود را قبول نمی‌کنند و برای فرار از عملکرد خود دروغ می‌گویند.

وی با اشاره به اینکه مردم و کشور نباید معطل مذاکره با اروپا شوند، گفت: اتحادیه اروپا هیچ تضمینی به ایران نمی‌دهد و معاون وزیر خارجه کشورمان در مقابل عدم تضمین دهی اروپا می‌گوید که ما با شرکت‌های خصوصی اروپایی تعامل می‌کنیم.

خطیب جمعه کرج در بخش دیگری بابیان اینکه اگر کاهش نرخ رشد جمعیت جبران نشود، کشور با مشکلات بسیاری روبه‌رو خواهد شد، گفت: برخی سازمان‌ها برخلاف رهنمودهای رهبری حرکت می‌کنند و سرمایه‌هایی که در مسیر ازدواج آسان و کار جوانان اختصاص داده می‌شود را به‌درستی هزینه نمی‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز تأکید کرد: دشمنان برای پیر شدن نسل در ایران تلاش می‌کنند و این‌گونه می‌خواهند به جمهوری اسلامی ضربه بزنند.

آیت‌الله حسینی همدانی در بخش دیگری با اشاره به حماسه سوم خرداد و آزادی خرمشهر، گفت: این روز نماد مقاومت ملت ایران است که با بهره‌گیری از تفکر بسیجی به نتیجه رسید.

جهان اسلام نباید از قرآن دور باشد

وی در بخش دیگری با اشاره به مشکلات اقتصادی و بابیان اینکه کشورهای ستمگر مواد خام را از کشورها باقیمت ارزان می‌خرند و بعد به چندین برابر به همان کشورها می‌فروشند، گفت: اسلام تجارتی را که به آزادی اقتصاد ضربه بزند، قبول ندارد.

خطیب جمعه کرج بابیان اینکه ربا جامعه اقتصادی را از بین می‌برد، گفت: برخی به خاطر ندانستن مسائل گرفتار ربا می‌شوند و این مهم به آگاهی بخشی نسبت به روش‌های صحیح مبادله در جامعه تأکید دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز در بخش دیگری با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان، تأکید کرد: ماه مبارک رمضان ماه بهار قرآن است.

آیت‌الله حسینی همدانی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه جهان اسلام از قرآن دور است، تأکید کرد: اینکه مسلمانان به اتفاقات و ظلم‌های منطقه بی‌توجهی می‌کنند، نشان از دور شدن آن‌ها از قرآن است.

ارسال نظرات