مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قرچک با بیان اینکه در اسلام از نظر مقامات الهی، تفاوتی بین زن و مرد نیست، اظهار کرد: فرق دموکراسی غربی و دموکراسی اسلامی در حیوانیت رها شده و انسانیت رها شده است.
کد خبر: ۹۰۱۸۱۷۹
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۷

حجت الاسلام حسین عبدالله پور مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قرچک عصر امروز در دیدار فرهنگیان بسیجی با تبریک حلول ماه مبارک رمضان و تقدیر از زحمات معلمان، نواندیشی و آزاداندیشی را از آموزه‌های اخلاقی، عبادی شهید علامه مرتضی مطهری دانست و گفت: تهجد و اهل عبادت، علمی فکر کردن، فهم همراه با بصیرت و آموختن علم و دانش همراه با تربیت(تزکیه نفس) از دیگر ویژگی‌های این استاد فرزانه است.
وی با ابراز اینکه استاد مطهری هیچگاه مسئله‌ای را بی جواب رها نمی‌کرد، افزود: برای او حفظ مطالب مهم نبود؛ بلکه فهم و فکر کردن و اندیشیدن اصل بود.
عبدالله پور با بیان اینکه شهید مطهری ۱۶ ساعت مطالعه در روز داشت، مطرح کرد: کتاب‌های «فلسفه حجاب» و «حقوق زن در اسلام» ایشان در مقابل آزادی و برهنگی زن در غرب و استفاده ابزاری و کالایی از این قشر نگاشته شد.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قرچک وی در پایان با تصریح اینکه در اسلام از نظر ارزش و مقامات الهی، هیچ تفاوتی بین زن و مرد نیست، اظهار کرد: فرق دموکراسی غربی و دموکراسی اسلامی در حیوانیت رها شده و انسانیت رها شده است و فرق جنسیت‌ها در نوع انجام کار و ساختار است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار