خبرگزاری بسیج: دشمن برای اشاعه فکر خود و کنترل اسلام برنامه دارد، استکبار نمی‌خواهد اسلام و شیعه رشد کند و چشم دیدن تأثیرات آن را در دنیا ندارد، از همین رو از هر طریق ممکن در حوزه‌های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی به آن ضربه می‌زند و مسلمانان را تحت فشار قرار می‌دهد.
کد خبر: ۹۰۱۸۱۷۶
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن نوروزی، سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی امروز در همایش کارکنان حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان تهران با تشریح جنگ‌های جهانی، به آرم سپاه اشاره کرد و گفت: جنگندگان در جنگ جهانی بی‌هدف نبودند و در صدد تصاحب کل جهان بودند، لذا لازم است تا برای مقابله با دشمن خودتان را مهیا کنید و به تجهیزات و امکانات برای تهدید دشمن مجهز شوید.
وی با عنوان اینکه دشمن برای اشاعه فکر خود و کنترل اسلام برنامه دارد، افزود: استکبار نمی‌خواهد اسلام و شیعه رشد کند و چشم دیدن تأثیرات آن را در دنیا ندارد، از همین رو از هر طریق ممکن در حوزه‌های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی به آن ضربه می‌زند و مسلمانان را تحت فشار قرار می‌دهد.
نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز می‌بینیم با اینکه ثروت و منابع ما از دیگر کشور‌های همسایه بیشتر است، مطرح کرد:، اما به دلیل جنگ اقتصادی پیش رو پول ملی ما نسبت به کشور‌های همسایه ضعیف‌تر است.
وی وضع اکثر قوانین مالی بین‌المللی در دنیا را به خاطر کنترل کشور ما دانست و با ابراز تأسف از ضعف قوانین مالی موجود در کشور، اظهار داشت: کشور ما در صدر لیست کشور‌های دارای فساد مالی است.
حجت‌الاسلام نوروزی استقلال کشور را بسیار پر اهمیت دانست و گفت: مجلس امانتی است نزد نمایندگان که در این شرایط حساس منطقه، باید در آن به درستی فعالیت کرد، امروز بیش از پیش به نیرو‌های ولایی در مجلس نیازمندیم.

ارسال نظرات