امام جمعه عجب شیر در خطبه های نمازجمعه این شهرستان، با گرامی داشت سالروز آزادسازی خرمشهر و اشاره به این مناسبت بزرگ گفت: ضربه محکمی که در آن سال بر پیکر کفر وارد آمد موجب پی بردن دشمن به قدرت اسلام و ایمان رزمندگان اسلام شد و ما باید هر سال آن حماسه بزرگ را گرامی بداریم.
کد خبر: ۹۰۱۸۱۶۸
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمود شربیانی افزود: در سوم خرداد شاهد تولد نسلی از رزمندگان جوان که برای اولین بار برای دفاع از میهن در برابر متجاوزان ایستادند و برای حفظ و اعتبار ایران و اقتدار و حیات مجدد اسلام جنگیدند که ثمره آن دلاور مردی ها را امروز با تمام وجود در بیداری اسلامی منطقه و اعتبار و عزت امروز کشورمان به عینه مشاهده می کنیم.
وی با بیان اینکه خرمشهرها نزدیک است و نهضت مقاومت تمام نشده گفت: توطئه‌ ها و زیاده ‌خواهی‌ های استکبار جهانی همچنان ادامه دارد.
حجت الاسلام شربیانی به روز نکبت و روز تاسیس رژیم اشغالگر قدس اشاره کرد و افزود: اقدام ترامپ رئیس جمهور آمریکا در به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی واکنش های بین المللی را به همراه داشت و علاوه بر ایجاد موج خشم و انزجار در سرزمی نهای اشغالی، موج واکنش های اعتراضی را در مجامع بین المللی و به خصوص کشورهای اسلامی و منطقه به همراه داشته و دارد.
وی گفت: تصمیم نابخردانه آمریکا مبنی بر به رسمیت شناختن شهر قدس به عنوان پایتخت این رژیم نه تنها به صلح و ثبات این منطقه کمک نخواهد کرد، بلکه رفتارهای خشم آلود، آشوب و ناامنی را به دنبال دارد.
حجت الاسلام شربیانی همچنین با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که مشکلات جهان اسلام را ناشی از عمل نکردن به قرآن عنوان کردند گفت: مسلمانان باید برای حل مشکلات متحد شوند و دشمنان اسلام و ایران باید بدانند که ما مسلمانان تا رهایی قدس از چنگال اشغالگر فلسطین از حرکت نخواهیم ایستاد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها