نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی:

اقتصاد مقاومتی نسخه نجات بخش کشور است/«قدس» همیشه برای جهان اسلام می‌ماند

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی بدانند که قدس برای همیشه پایتخت دنیای اسلام می‌ماند.
کد خبر: ۹۰۱۸۱۵۷
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اراک ماه رمضان را ماه تقوا دانست و گفت: ماه رمضان، ماه نزول قرآن است و باید از لحظات و ساعات این ماه برای انس با قرآن بهره بگیریم.

وی افزود: عمل به قرآن مایه عزت و اقتدار است و اگر امروز می‌بینیم کشورهایی اسلامی هستند که زیر ظلم و سلطه هستند به خاطر فاصله گرفتن از قرآن است.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: قرآن یعنی عدالت، صداقت، دوری از خیانت و...، در میدان عمل بایستی پایبند به قرآن باشیم چراکه هر آیه و سوره قرآن ده‌ها درس برای زندگی دارد و جامعه امروز ما تا رسیدن به مطلوب فاصله دارد.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی با اشاره به اینکه ماه رمضان دانشگاه انسان‌سازی است، تاکید کرد: باید حرمت ماه رمضان را نگه داریم.

وی افزود: امروز که آمریکا و اروپا ما را تحریم می‌کنند اگر بخواهیم به قله‌های عزت، سربلندی و استقلال دست پیدا کنیم بایستی در هر جبهه‌های علم و دانش، کار و تولید و دفاعی و امنیتی تلاش و مجاهدت کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی اقتصاد مقاومتی را نسخه نجات بخش کشور دانست و گفت: اتکا بر ظرفیت های داخلی رمز تحقق اقتصاد مقاومتی و رفع مشکلات کشور است.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی درخصوص خروج آمریکا از برجام گفت: ترامپ با این اقدام خود تنها ماهیت پلید آمریکا را و سردمداران کاخ سفید را به دنیا نشان دادند، ماهیت پلید استکبار و پیمان شکنی خود را به جهانیان نشان دادند.

وی افزود: اگر اروپایی‌ها حاضر شدند به شرایط ما عمل کند ایران در برجام می‌ماند ولی اگر حاضر به پذیرش شرایط ما نباشند، سانتریفیوژهایی را استفاده خواهیم کرد که به مراتب ده‌ها برابر قدرت بیشتری از سانتریفیوژهایی دارند که در گذشته ساخته بودیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: جوانان دانشمند ما توان لازم برای ایجاد تحول عظیم در این زمینه را دارند و به طور قطع خساراتی را جبران خواهیم کرد.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی با تاکید بر اینکه بایستی مراقب ماهیت پلید دشمنان باشیم و فریب آنان را نخوریم، به جنایت دیگر آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه اشاره کرد و گفت: اعلام «قدس» به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی جنایت دیگر آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل علیه مسلمانان و مردم مظلوم فلسطین است.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا و رژیم غاصب صهیونیست خود را صاحبخانه و مردمی را که در مقابل جنایات آنان 70 سال مقاومت کرده‌اند را خشونت طلب می‌دانند! این غارتگران، جنایتکار تفنگ به دست باید بدانند که قدس برای همیشه پایتخت دنیای اسلام می‌ماند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات