معاون پرورشی مدرسه امام حسین(ع) گفت: نمایشگاه عفاف و حجاب با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب فاطمی در مدرسه امام حسین(ع) سبزوار برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۱۸۱۴۶
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹
توانا در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ اظهار داشت: نمایشگاه عفاف و حجاب با هدف ترویج سیره و روش ائمه اطهار(ع) و شهداء و همچنین آموزش دانش آموزان در ممانعت از تاثیر پذیری آن‌ها از فرهنگ غرب و نگاه ضد اسلامی برگزار شد

وی ادامه داد: ما در غرفه‌ها سعی بر این داشتیم که ابهامات دانش آموزان و بازدیدکنندگان را در مباحث تلاش دشمن در دین‌گریزی مسلمانان و به ویژه ایرانیان بخصوص در مساله حجاب پاسخگو باشیم.

معاون پرورشی مدرسه امام حسین(ع) با بیان اینکه این نمایشگاه در دو نوبت صبح ویژه دانش آموزان و عصر ویژه خانواده دانش آموزان و عموم مردم برپا شد.
 
وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه 11 غرفه دارد گفت:  سنگرداران حجاب، طرح انتظار، تداوم راه شهداء، جنگ نرم مفهوم حجاب، ادیان کاذب، آتلیه حجاب وبیان نظرات، تاریخ حجاب در ایران، پاسخگویی به مسائل شرعی، نمودار حجاب مدرسه، زنان محجبه دنیا، غرفه کتاب و محصولات فرهنگی و لوازم حجاب  از جمله غرفه‌های این نمایشگاه است.



ارسال نظرات
پر بیننده ها