خبرهای داغ:
آیت‌الله سعیدی:

درک ماه رمضان توسط آیت‌الله طباطبایی از الطاف الهی بود

تولیت حرم حضرت معصومه(س) با اشاره به خصوصیات اخلاقی آیت‌الله طباطبایی گفت: این موضوع از الطاف الهی بود که این عالم دینی ماه مبارک رمضان را درک کرد و در نخستین شب جمعه ماه مبارک رمضان دعوت حق را لبیک گفت.
کد خبر: ۹۰۱۸۱۳۳
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی در مراسم وداع با پیکر آیت‌الله طباطبایی استاد اخلاق اظهار داشت: باید از خداوند بخواهیم که سفر مرگ را برای ما راحت کند و در زندگی خود تنها رضای الهی را مدنظر قرار دهیم.

وی با اشاره به خصوصیات اخلاقی آیت‌الله طباطبایی افزود: این موضوع از الطاف الهی بود که این عالم دینی ماه مبارک رمضان را درک کرد و در نخستین شب جمعه ماه مبارک رمضان دعوت حق را لبیک گفت.

امام جمعه قم با اشاره به اهمیت ماه مبارک رمضان گفت: قرآن کریم از تنها ماهی که یاد کرده است ماه مبارک رمضان است که این موضوع نشان دهنده جایگاه و ارزش این ماه است.

تولیت حرم حضرت معصومه (س) ترویج معارف الهی و اهل بیت (ع) را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: باید توجه و عنایت داشتنه باشیم تا فرزندان خود رابه اهل بیت (ع) بسپاریم.

سعیدی عنوان کرد: در زندگی خود باید همواره به یاد امام زمان (عج) باشیم و با حرکت در مسیر رضای الهی عاقبت به خیر شویم، طهارت و پاکی و لقمه حلال بسیار مهم است و باید مورد توجه باشد.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه انسان نباید از معاد و روز قیامت غافل شود، تصریح کرد: خداوند از سر و نیت‌های ما آگاه است و باید برای عزت قرآن و اسلام تلاش کنیم تا سعادت‌مند شویم.
ارسال نظرات