همزمان با ماه مبارک رمضان محفل نورانی انس قرآن کریم در مسجد نبی اکرم(ص) شهرستان حاجی آباد برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۱۸۰۸۱
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، محفل انس با قرآن کریم به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان به عنوان محفل افتتاحیه برنامه‌های قرآنی مجمع قاریان، حافظان و اساتید قرآنی شهرستان حاجی آباد شامگاه گذشته ۲۶ اردیبهشت ماه برگزار شد.

این محفل قرآنی با حضور و قرائت احمد وفا قاری بین‌المللی همراه بوده که با استقبال حاضران روبرو شد.

مسئول تربیت و تعلیم ناحیه سپاه حاجی آباد در این مراسم اظهار داشت: پایبندی به قرآن این معجزه الهی سعادت همگان را تضمین می کند، که زمینه ساز خوشبختی بشر خواهد شد.

حاج اقا بهرامی مکتب قرآن را انسان ساز دانست و گفت: انسان ها در هر شرایط و هر لحظه باید با قران انس گرفته و تعالیم این معجزه الهی را سرلوحه کاری و رفتاری خود قرار دهند تا پیروزی در انتظار آنان باشد.

وی تاکید کرد: قرآن چراغ و نور هدایت تمامی انسان هاست به همین سبب کسانی که با قرآن انس می گیرند به سعادت در دنیا و آخرت می رسند.

مسئول تربیت و تعلیم ناحیه سپاه حاجی آباد با اشاره به اینکه قرآن برای اهل معرفت و کرامت سراسر رحمت و برکت است، افزود: برای دستیابی به رمز و رموز بی حد و اندازه قرآن کریم باید با باطن آیات قرآن انس پیدا کنیم تا بتوانیم درک صحیحی از این کتاب آسمانی داشته باشیم.

بهرامی درون و مفاهیم قرآن را برای انسان ها راهگشا دانست و گفت: شایسته است قرائت قرآن همراه با تدبر صورت گیرد و پس از تدبر باید به دستورات خداوند جامه عمل بپوشانیم.

وی ادامه داد: مسلمانان باید با چنگ زدن به ریسمان الهی که مصداق بارز آن قرآن کریم است، همواره از تفرقه و اختلاف پرهیز کنند.

این مراسم قرآنی همچنین با حضور فرماندار مدیر حوزه علمیه شهرستان ْ جانشین سپاه و مسئول حوزه نمایندگی سپاه حاجی آبادو جمعی از مسئولین و مردم ولایت مدار شهرستان همراه بود.

در این محفل قرانی از حافظان قرآنی شهرستان حاجی آباد نیز تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات