خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مدیر رسانه، فضای مجازی و ارتباطات بسیج دانشجویی فارس:
مدیر رسانه، فضای مجازی و ارتباطات بسیج دانشجویی فارس با اشاره به نقش مهم نشریات دانشجویی در تربیت نیروی رسانه ای، گفت: خانه نشریات بسیج دانشجویی فارس راه اندازی می‌شود.
کد خبر: ۹۰۱۸۰۵۵
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۴

به گزارش خبرگزار یبسیج از شیراز، مرتضی نوشاد با بیان اینکه فعالیت در نشریات دانشجویی نمونه ای بارز از فعالیت نخبگانی است که می تواند منشا آثار مناسبی در اجتماع باشد، افزود: بدون تردید یکی از مهم ترین ابزار گفتمان سازی که از اهم رسالت های جنبش دانشجویی می باشد، نشریات دانشجویی است.

وی با اشاره به ضرورت توانمندسازی فعالان نشریات دانشجویی به ویژه فعالان در بسیج دانشجویی، خاطرنشان کرد: یکی از نکات مهم فعالیت در عرصه رسانه بسنده نکردن به آموزش های نظری و کار به صورت میدانی است.

نوشاد بر اهمیت آموزش های رسانه ای به عنوان شرط لازم نشریات نیز تاکید و تصریح کرد: اگرچه تجربه مهمی در عرضه نشریات باکیفیت دانشجویی است اما نباید از آموزش که شرط لازم و مقدمه کار رسانه ای جذاب است، غافل شد.

وی تبادل تجربه در میان فعالان نشریات دانشجویی را میانبری برای ارتقای کیفیت این رسانه ها معرفی و اظهار کرد: با توجه به سیالیت دانشجویان، انتقال تجربه می تواند در مصرف زمان دانشجویی فعال در زمینه نشریات صرفه جویی به همراه داشته باشد.

نوشاد هدف از راه اندازی خانه نشریات بسیج دانشجویی استان فارس را علاوه بر نظام مند کردن این رسانه های اصیل دانشجویی، ارتقای کیفیت فعالیت نشریات این مجموعه عنوان کرد و افزود: اجتماع آموزش در کنار تجربه در عرصه رسانه می تواند در نقش آفرینی موثر دانشجویان به ویژه در عرصه رسانه بسیار اثرگذار باشد.

مدیر رسانه، فضای مجازی و ارتباطات بسیج دانشجویی فارس با اشاره به گفتمان سازی به عنوان یکی از ماموریت های مهم بسیج دانشجویی فارس، فعالیت خانه نشریات بسیج دانشجویی را مقدمه ای بر اصلاح نگاه چیرگی قالب بر محتوا در عرصه رسانه عنوان کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها