خبرهای داغ:
دبیر جامعه روحانیت شیراز طی پیامی انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین دژکام را به سمت نماینده، ولی فقیه در استان فارس تبریک گفت.
کد خبر: ۹۰۱۸۰۵۲
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شیراز، حجت‌الاسلام سیدمحی‌الدین طاهری، دبیر اجرایی جامعه روحانیت شیراز در پیامی انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین دژكام را به سمت نماینده ولی فقیه در استان فارس و امامت جمعه شیراز تبریك گفت.

در این پیام آمده است:

جناب مستطاب حضرت حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج شیخ لطف الله دژکام دامت برکاته

نماینده معزز مقام معظم رهبری در استان فارس و امام جمعه محترم شیراز

سلام علیکم

با صلوات بر محمد و آل محمد(ص)، انتصاب جنابعالـی توسط مقام معظم رهبری حضـرت آیت‌الله‌العظمـی امـام خامنـه‌ای مدظله العالـی در جایگاه مهم و حسـاس نمایندگی ولـی فقیه در اسـتان فارس و امـامت جمعه شهر شـیراز را تبریک عرض نموده و دوام توفیقاتتان را در تحقق سیاست‌های عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسئلت می‌نمائیم.

جامعـه روحانیت شـیراز ضمن اعلام آمادگی همه جانبه برای تعمیق همکاری و هم افزایی در راستای تقویت ایمان دینی مردم به‌عنوان تکیه‌گاه اصلی انقلاب و نظام ، حرکت در مسیر فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص)، بصیرت‌افزایی فرهنگی و سیاسی آحاد مردم جامعه و مسئولین، همراهی فکری و عملی برای بیان حقایق، هدایتگری فرهنگی و سیاسی و تبیین معارف اسلام از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

استمرار موفقیت و سربلندی جنابعالی را در مسئولیت جدید و خدمت به نظام اسلامی به ویژه مردم مؤمن و انقلابی فارس و شهر مقدس شیراز سومین حرم اهل بیت در ایران اسلامی در سایه سار تدابیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را از خداوند متعال خواستاریم . والسلام

العبد سید محی الدین طاهری

ارسال نظرات
پر بیننده ها