خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی انتظامی قم خبر داد
جانشین فرماندهی انتظامی استان قم از اجرای طرح پاکسازی نقاط جرم خیز در بخش‌های مختلف استان به ویژه در هسته مرکزی و حاشیه شهر مقدس قم، خبر داد.
کد خبر: ۹۰۱۸۰۲۳
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹
اجرای طرح پاکسازی نقاط جرم خیز در قم
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، صیاد درویشی اظهار کرد: در اجرای طرح‌ها و اقدامات عملیاتی مستمر و شبانه روزی ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان، در ۴۸ ساعت گذشته، سه نفر از اراذل و اوباشی که با اقدامات شرورانه خود اقدام به رعب وحشت در بخش‌هایی از مناطق استان قم می‌کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

وی ادامه داد: حدود ۹ نفر از دستگیری شدگان نیز مربوط به فروشندگان خرد و توزیع کنندگان مواد مخدر بودند، برخی از این اراذل اوباش نیز دارای سوابق متعدد و مکرر کیفری بوده و تعدادی نیز ۱۲ فقره تخریب خودرو مرتکب شده و تعدادی دیگر در پارک‌ها اقدام به درگیری‌ها و نزاع دسته جمعی و برای مردم سلب آرامش و امنیت کرده بودند که با تلاش مستمر و شبانه روزی ماموران همه آن‌ها دستگیر شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان اضافه کرد: در حوزه مواد مخدر نیز بیش از ۵۰ نفر از معتادان متجاهر و در حوزه سارقان بیش از ۱۲ نفر دستگیر شدند که این سارقان در حوزه سرقت قطعات خودرو، اماکن، سرقت به عنف و کیف قاپی فعالیت داشتند.

وی با اشاره به دستگیری ۷۰ نفر در این طرح بیان کرد: پرونده متهمان تشکیل و برای انجام مراحل قانونی مناسب روانه زندان شدند.

درویشی تاکید کرد: پلیس قم این طرح‌ها را به صورت مستمر در بخش‌های مختلف شهر مقدس قم، دنبال می‌کند و به هیچ عنوان اجازه نخواهد داد اراذل و اوباش و کسانی که شرارت می‌کنند، به فعالیت‌های مجرمانه خود ادامه دهند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم تصریح کرد: مبارزه و برخورد جدی با توزیع کنندگان مواد مخدر را با جدیت دنبال کرده و تلاش خواهیم کرد امنیت قابل قبولی را برای مردم به ویژه در ماه مبارک رمضان رقم بزنیم و از طرف دیگر امنیت روانی مجرمان را به شدت کاهش دهیم و از تکرار جرم آن‌ها در این ایام پیشگیری کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها