خبرهای داغ:
معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم مطرح کرد
معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم گفت: این جمعیت هر سال در ماه مبارک رمضان طرح همای رحمت را برای کمک به نیازمندان اجرا می‌کند.
کد خبر: ۹۰۱۸۰۱۷
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۵:۱۸
اجرای طرح همای رحمت در ماه مبارک رمضان در قم
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، امیر حسین علیمردانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در قم، با اشاره به اجرای طرح همای رحمت در استان قم اظهار کرد: جمعیت هلال احمر هر سال در ماه مبارک رمضان این طرح را با هدف جذب و شناسایی خیرین برای تهیه سبد‌های کالا و حمایت از افراد زیر پوشش این جمعیت، زنان سرپرست خانوار و بیماران اجرا می‌کند.

وی ادامه داد: جامعه هدف جمعیت هلال احمر استان قم در جمع آوری کمک‌ها، خیرین، موسسات خیریه، اعضای و داوطلبان این جمعیت، اصناف، اتحادیه‌ها و کارخانه‌ها است.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم افزود: از جمله برنامه‌های این جمعیت در ماه رمضان برپایی سفره‌های مهربانی است که این سفره‌ها با همکاری خیرین و داوطلبین جمعیت هلال احمر برای اقشار ضعیف و نیازمندان جامعه برپا می‌شود تا آن‌ها در ایام افطار و سحر با غذای گرم اطعام شوند.

علیمردانی با اشاره به شیوه کمک جمعیت هلال احمر استان قم به نیازمندان اظهار کرد: توزیع کمک‌های این جمعیت بین نیازمندان یا به صورت توزیع بن یا به صورت توزیع کمک‌ها به صورت شبانه و با حفظ کرامت آن‌ها است.

وی ادامه داد: یکی دیگر از برنامه‌های جمعیت هلال احمر استان قم در ماه مبارک رمضان، برپایی سفره اطعام در ایام وفات حضرت خدیجه (س) در روز ۱۰ رمضان همراه با مراسم عزاداری و با حضور خیرین، داوطلبین این جمعیت و نیازمندان زیرپوشش جمعیت هلال احمر استان است

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم در پایان خاطرنشان کرد: خیرین می‌توانند کمک‌های خود را برای اجرای طرح همای رحمت به شماره حساب ۴۹۷۸۶۳۴۰۲۰ بانک ملت با شناسه ۳۵۰۰۰۸۰۵۲۱۱۴ واریز کنند، همچنین آن‌ها می‌توانند کمک‌های غیرنقدی خود را همچون کالا‌های اساسی مثل برنج، روغن، گوشت، خرما و حبوبات را به معاونت جمعیت هلال احمر استان قم واقع در خیابان ساحلی تحویل بدهند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها