خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان استان همدان خبر داد

برگزاری کارگاه یک‌روزه سواد رسانه‌ای به همت بسیج جامعه زنان همدان

مسئول بسیج جامعه زنان استان همدان از برگزاری کارگاه یک‌روزه سواد رسانه‌ای به همت بسیج جامعه زنان استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۱۸۰۰۸
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۱

برگزاری کارگاه  یک‌روزه سواد رسانه‌ای به همت بسیج جامعه زنان همدانفاطمه ستاری‌نوید در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: دوره سواد رسانه‌ای به همت بسیج جامعه زنان استان همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: این کارگاه به صورت چهار دوره با فواصل زمانی سه ماه یکبار همراه با صدورگواهینامه  برای شرکت کنندگان در این دوره است.

مسئول بسیج جامعه زنان استان همدان عنوان کرد: این دوره به منظور توانمندسازی جمعی از خواهران سراسر استان همدان با تعداد 52 نفر از خواهران منتخب نواحی به صورت یک روزه برگزار شد.

وی یادآور شد: حضور سخنرانان کشوری نیز نقش بسزایی در انتقال مؤثر اطلاعات به منتخبین حوزه بود که کلاس رصد آثار رسانه‌ای غرب و سواد رسانه‌ای در حوزه مهدویت و مسئله مهدویت و ضرورت آن توسط حجت الاسلام محمدی از اساتید دانشگاه استان قم تدریس شد.

ستاری‌نوید اضافه کرد: همچنین کلاس آشنایی با فضای مجازی توسط مسئول قرارگاه فضای مجازی سپاه استان همدان برای خواهران تدریس شد.

وی خاطرنشان کرد: امید است با برگزاری این گونه کارگاه‌ها نقش بسزایی در پیشبرد اهداف خود در اطلاع رسانی و ارتباطات  سطح استان داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات