مربی عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه ابوذر مشهد بیان داشت: آمریکا در صدد براندازی نظام اسلامی است و به علت ترس از قدرت گرفتن نظام جمهوری اسلامی با هسته‌ای ایران مخالفت می‌کند.
کد خبر: ۹۰۱۷۹۸۶
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، خانم حسینی نژاد در نشست بصیرتی در جمع فرماندهان پایگاه‌های بسیج خواهران و شورای حوزه یک کوثر سپاه ناحیه ابوذر گفت: آمریکا در صدد براندازی نظام اسلامی است، و دشمنی این کشور، دشمنی با سردمداران نظام نیست بلکه با مجموعه نظام اسلامی است. این دشمنی مربوط به مساله هسته‌ای نیست بلکه این خود بهانه است.

وی در ابطه با سخنرانی‌های ترامپ بیان کرد: ترامپ طی یک سخنرانی گفته بود «حکومت ایران هرج و مرج و تروریسم را در منطقه از طریق غارت مردمش تحت حمایت قرارداده است» این در حالی است که ترامپ در جریان برنامه‌های تبلیغاتیش، اوباما را حامی گروه‌های تروریستی ازجمله داعش معرفی کرده بود و بار‌ها بیان کرد که هیلاری کلینتون یکی از بنیان‌گذاران داعش است. همچنین معاون ترامپ با صدور بیانیه‌ای اعلام کرده بود سیاست‌های اوباما و کلینتون به ایجاد داعش منجر شد.

این مربی عقیدتی افزود: ترامپ گفته بود که این توافق کمک کرد که ایران هسته‌ای شود و به آستانه ساخت بمب اتم برسد و در حالیست که براساس سند برجام ایران قبل از آغاز روز اجرای آن، متعهد به تخریب راکتور آب سنگین اراک، نابودی ذخیره آب سنگین، تعطیلی فردو، برچیدن ۱۳ هزار سانتریفیوژو نابودی ۹۷۰۰ کیلو ذخیره اورانیوم غنی شده، شده بود؛ که همگی بدون هیچ کم و کاستی انجام شد.

وی هم چنین ادامه داد: رییس جمهور امریکا ایران را به عدم پایبندی به توافق هسته‌ای متهم کرده بود در حالی که آژانس بین المللی انرژی اتمی در سال ۹۶ در چهار گزارش و در مجموع ده بار از زمان اجرای برجام، پایبندی کامل ایران به این توافق را اعلام کرده بود.

در پایان این جلسه از مربی عقیدتی سیاسی حوزه سرکار خانم حسینی نژاد و هادی سیاسی سرکار خانم یوسفیان تقدیر و تشکر به عمل آمد.
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها